Alla inlägg under augusti 2010

Av henkos - 1 augusti 2010 20:16

Vad ska jag säga? nog älskar jag piteå allt. Stan som jag förut mer än gärna velat undvika på grund av den härliga näs borrande doften som lätt sprider sig över hela stället. Men efter att ha gett det en chans och spenderat 10 dagar där så säger jag bara MVG!

Andra dagen vi var där så frågade Rikard om vi skulle flytta dit hahaha tror nog att kärleken också tycker väldigt bra om stället :)



Vi fick ju som sagt låna mamma och pappas husbil och här sitter sötnosen och äter frukost så nöjd!



Här spelar rikard och natalie fotboll, tyvärr blev det inga bilder när jag och rikard spelade tennis. det var nå prat om livsfara och bollmongo. undra vem dom kan ha menat? svärfar flyttade några meter på sig när han såg att jag var i farten :)



Jag och gumman, och nej vi försöker inte spela fotboll :)



Natalie älskar att leka med sand :)



Här är vi påväg till en badplats nära campingen



Det var en riktigt bra ide tyckte natalie, bada är det bästa hon vet!



En tur till havsbadet blev det också :)                    

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards