Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av henkos - 21 augusti 2010 21:45

Igår så var jag och hälsade på min underbara Carola <3 hon hade kommit till stan med lilla sigrid, och hon har blivit så stor sigrid! kändes riktigt konstigt att se sigrid och natalie gå runt tillsammans på gräsmattan :) känns så trist att det går så lång tid mellan gångerna men vad ska man göra? finns ju inte så mycket tid över nå mer efter jobb, barn, hus, äta och lite sex då och då. men dom är så guldvärda stunderna man hinner få med nära och kära :) hade ju en dejt med henne idag också, barnfritt och allt på stan. lite fika och lite handling. att få skicka ut lite pengar från börsen gör en tjej så glad :D 

Blev två glas vin igår och en snabb sväng förbi malin för att snacka skit. sen kom jag hem och la mig och tänkte gud va skönt att rikard har natten nu när hon tjorvat hela veckan under nätterna (mamma såååå trött). Men tror ni inte hon väljer att sova hela natten? men jag fick sovmorgon till nio :) tur var ju det annars hade jag och natalie haft en diskussion om varför hon alltid sover när pappa har natten. hmmm kan du svara på det eller? och natalie tänker är du helt jävla borta jag är typ ba 1 år gammal klart jag inte svarar på det.

Men tillbaks till verkligheten nu, hållt på och fixa till loppisen imorgon. 12-15 på dubengatans festlokal kom och fynda :D

kram på er och ha en bra lördag kväll! <3

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards