Alla inlägg under mars 2011

Av henkos - 31 mars 2011 22:13

       


Detta fick lill tjejen beställt idag :) ser nu att byxorna var lite stora på bilden men det var ju svårt att veta bara så där men förhoppningsvis så ser dom bättre ut på henne :) Har iaf varit på ett homeparty med Fija och det var riktigt trevligt! Kul att få komma hem ifrån ibland :) Rasta sig själv hihi

Ha en trevlig kväll <3 för nu hörs vi inte förän på söndag för imorgon åker vi till träsket direkt efter jobbet :)

Av henkos - 31 mars 2011 12:36

Så min vän nu ska du få veta vad det var som skulle hända i tisdas :) jag skulle på jobbintervju på ett företag som hyr ut personal till andra företag, och gissa två gånger. fel, fel, okej då jag får väll säga hur det gick. Jag har mitt första uppdrag imorgon! :D ska bli otroligt spännande att få göra något man tycker är kul :)

Av henkos - 30 mars 2011 10:19

     


Igår när jag kom hem så sa min mamma att kia kört in i skogen när hon var på väg till jobbet. Hon var okej men orsaken till att det gick som det gick var för att det svartnade för henne, hon hörde inte ens vad evelina sa i bilen. Kia har väldigt ofta ont i huvudet och läkarna ber henne ta en alvedon! Om någon kommer in för att hon precis varit med om något som hade kunnat kosta båda deras liv (hon var påväg två gånger in på höger sida sen hade dom hamnat på vänster sida, tänk om dom haft mötande? och detta var inte direkt efter en 30 väg detta var påvägen till flygplatsen) av en väldigt obehaglig händelse för att kroppen inte mår bra, borde inte denna person få all hjälp som man kan få? jag är väldigt besviken på sjukhuset här i stan. Tyvärr, alvedon löser inte allt. Men iaf när jag fick veta det så var det tjugo minuter kvar innan hon sluta och det var den längsta tiden i mitt liv kändes de som. Fast jag visste att allt gått bra så ville jag bara höra hennes röst som sa att allt har gått bra

 

jag kommer ihåg är att jag sa till Kia: Akta kanten! Sen hör jag hur det skrapar i bilen, vi sladdar runt x antal gånger på vägen, sladdar med baken i vägkanten, upp på vägen, får riktig slängkast och ut i diket och flyger på framdäcken och landar en bit bort där bilen nästan välte på taket..
Det var riktigt obehagligt.


http://accordingtoevelina.blogspot.com/

 

Kolla nu, det blir klarare och klarare nu :) inte för mig.. men för evelina. tur att nån kommer ihåg nåt :)


www.kiakostet.blogspot.com


Av henkos - 29 mars 2011 10:16

Nu har jag beställt lite kläder som jag fick hem igår :)


       


den vita har jag tänkt mig till sommaren :) Beställde en till tröja men den kunde jag inte sno bilden från nätet så kan tyvärr inte visa den :(


Snart blir det att möta upp Fija på parkskolan för att fara på en informationsmöte, ska bli riktigt intressant att höra vad dom har att säga.


Sen senare ikväll händer det lite till men det vill jag inte berätta om förän jag varit där och att det förhoppningsvis blir bra :)


Hoppas du får en bra dag! <3

Av henkos - 29 mars 2011 10:09


Det här underbara smycket från Snö of sweden fick jag av min syster igår <3 älskar den, visst är den fin! Nu ser jag att den hamnat fel väg på bilden, så blir en överraskning för den som letar efter ett likadant och får se vad det är för mönster på andra sidan ;)

Av henkos - 25 mars 2011 19:35

Vi har varit till läkaren idag med Natalie, dom kollade henne och tog en massa prover, ett av proverna skulle vara 8 eller mindre. Natalie låg på 72. De testet visar om och hur mycket inflammation en person har i kroppen så natalie hade väldigt mycket. Men nu har hon fått lite kräkmedel för att få bort det. Förstår inte hur man ska få i så små, hon har ju fått äta det förut men inte smakar det nå bättre denna gång.

Imorgon tenta, sista innan studieledigheten börjar. måste försöka vila kropppen innan man drar igång på allvar igen. Iaf om man ska lyssna på vad läkaren sa tidigare idag. Vill ju inte åka på magsår räcker det jag redan fått som plåster på såret för all stress.

Men en sak som är riktigt kul är att Carola kommer till stan idag så vi ska ta en fika imorgon och mysa på riktigt ordentligt. Vad jag har saknat min underbara vän! Vi har så mycket att prata om :)


Kram och trevlig helg! <3

Av henkos - 24 mars 2011 21:47

Vilken dag det har varit, känns som jag bara velat sova bort den. Fattar inte varför jag är så trött hela tiden känns som man bara orkar vara vaken två timmar och sen vill man sova två timmar. Natalie är hemma fortfarande, feber och skit. verkar inte som att det var nå astma för hennes del när det inte hjälpte kanske något annat som gör att hon blir sjuk hela tiden. måste kanske fortsätta forska på det hela? har du någon erfarenhet av jätte sjuka barn med feber och slemhosta och lungor som inte mår allt för bra? man känner sig ganska så dålig när man bara kan se på när hon blir sjuk hela tiden. tips tack för att det ska bli bättre för lill pigan :)


Varit hos malin nu på kvällen och haft lite mys med varma mackor, länge sen vi sågs sist men det är vi två det kan gå flera månader men det gör inget känns aldrig som det. Men det är nog så när man har barn och allt :)


nä nu ska jag gå och lägga mig.


godnatt min vän <3


p.s tack för internet sidorna :)

Av henkos - 24 mars 2011 09:20

 

Igår köpte jag ett träd :) passade jätte bra på byrån, har lånat den här bilden från bluebox.se, men fatta vad priserna kan skilja sig från att kolla på nätet och handla på kvadrat. bluebox ville ha 185 för sin och kvadrat ville ha 210 eller vad det nu var. 25 kr mer iaf. är jag snål eller är det bara jag som tycker att samma skit ska kosta lika mycket var man än köper det ifrån. Blev iaf att köpa från kvadrat för annars hade jag fått betala en frakt på 49 kr också och där är jag snål :D


Min vän, har du några tips på var man kan hitta snygga kläder på nätet? letar som en galning men hittar absolut inget jag vill ha. Börjar nog bli gammal eller väldigt kräsen? men jag behöver kläder och behöver det nu. Vet att du har en massa bra sidor att tipsa om så dela med dig nu :)


kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards