Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av henkos - 2 augusti 2010 19:36

Innan jobbet idag så kom min kära bror Henri förbi och drack lite kaffe och fick sina presenter. Han fyllde ju år här för ett tag sedan :) trevligt med besök och imorgon bli det middag också hoppas han får med sig frugan sin :) okej som rikard brukar säga henna är inte min fru. men man brukar ju säga så ibland :) om man vill....


En liten fundering jag haft, ska jag fixa så de blir lösenord på Natalies bilder? började fundera på alla snuskgubbar som finns och det var ju en lite minde rolig tanke. vad tycker ni?



Av henkos - 2 augusti 2010 12:55

Fixade barnvakt igår och for och plockade hjortron med mamma. trodde vi skulle vara borta en eller två timmar men blev nästan sex timmar. och jag har så ont i mina ben! men snacka om träning! måste ta tag i det snart :) har jag ju sagt i några år men snart jävlar :) men iaf blev en hink med hjortron, en på 10 liter så tror nog att vi klarar oss med det denna vinter, är ju ändå bara jag som äter det i våran familj. trodde aldrig att jag skulle säga det men det var värt det :) är ju så gott.


 Har varit till jobbet idag och sagt att jag börjar plugga nu till hösten. Kommer fortsätta jobba samtidigt så det var inge problem med det. Hoppas bara att jag orkar med det :) hade ju varit fint att slippa ta csn lån.


Måndag igen och ikväll blir det jobb!


  

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards