Alla inlägg under juli 2011

Av henkos - 25 juli 2011 22:39

kollade precis bilden när den var så där stor, egentligen brukar de ha svarta ögon men fanns inte så tog dessa blå för att jag inte har tålamod att vänta och nu ser jag att musen börje ser inte så snäll ut, han kanske kommer och knackar på ditt fönster inatt?


Annars då? funderar på att byta blogg när jag är så mycket på vift nu när jag har en telefon som man kan blogga ifrån gratis om man har blogspot. vad tycker du? blir mer bilder och bloggande då :)


Love

Av henkos - 25 juli 2011 22:30

  Musen Börje


Igår var jag och familjen och hälsade på jens och johanna och deras söta små barn. Hur trevligt som helst och jag passade på att låna en bok av Johanna så jag skulle lära mig att virka lite små gulliga djur och grejer :) detta blev resultatet av första försöket, inte så illa va?????? :D imorgon blir det att köpa mer garn och ta med till finland tog ju inte alls lång tid att göra en så lär ju bli lite besatt nu i början!


Hade så bra min vän så hörs vi på söndag igen!


Kram

Av henkos - 24 juli 2011 21:12

HHHHh


Fick denna bok av min svärmor och den var riktigt bra! tog mig tre dagar att läsa den :) spännande hela tiden, man ville inte lägga ifrån den och så kom man på att man har ett barn att ta hand om så gissa om man mer än gärna lagade mat så kunde man läsa samtidigt :D Bra sommarläsning!

Av henkos - 24 juli 2011 18:05

Hej min vän!


Hoppas du haft det jätte bra och som vanligt så har jag mina stunder när jag knappt skriver något, men vi har ju varit till Turkiet :D och det tar ju lite tid innan man är hemma igen fast man kommit hem.

Här får du se lite bilder från de mysiga lilla stället Side som vi besökte en vecka med en värme som hette duga :)



Blev några mysmiddagar fast vi tänkt oss att vi bara skulle laga egen mat då Natalie är så allergisk, men det var otroligt svårt att hitta mat man kunde laga.


           Vi åkte och kollade på en delfinshow och det var riktigt kul tyckte våran lilla prinsessa! Hon skrattade, klappade händerna och dansade med musiken som dom spelade :) 


  Blev mycket bad för att klara av värmen, men gjorde oss absolut ingenting för det är ju så otroligt roligt :) 


    Blev att man gjorde en tatuering på resan också :) svin nöjd med resultatet, älskar mina fjärilar! 


   

  

Det blev mycket shopping :) vi gick nog varje kväll och kollade fast vi nu inte alltid köpte något, men skönt att komma iväg från hotellrummet :) Blev iaf dessa tre apor och lite färgglad the :)



Av henkos - 12 juli 2011 19:46

Hej min vän!


Imorgon då sitter vi på planet och är påväg till Turkiet, side. Ska bli otroligt skönt att bara få vara en vecka och ta det lugnt med inslag av matlagning varje dag. Natalies allergier har inte blivit bättre så blir att laga mat på hotellet som vi valt ska vara en lägenhet bara för den sakens skull. gumman får ju inte gå och bli sjuk när vi är där borta. Men jag är även orolig för flygresan. Har aldrig varit rädd för att flyga men nu när man har Natalie så kommer det upp dumma tankar som att hur ska jag kunna rädda henne om det händer något? gör inget om det händer mig något men Natalie, kan inte ens tänka mig ett liv utan henne. Kärleken min! Men men man måste ta lite risker för att vinna något eller hur? det bästa man kan ge sitt barn är goda minnen :)

Och det ska vi skapa där borta, leka på stranden, kanske ett sandslott? springa och försöka fånga vattnet som inte alls vill stanna kvar? Kommer bli så mysigt!

bara så du vet min vän ifall det slutar med en begravning med hawaii tema så älskar jag dig och du är guldvärd glöm aldrig det!


Sist men inte minst nu blir jag borta lite mer än en vecka med min älskade familj som är det finaste som finns


     


LOVE

Av henkos - 11 juli 2011 08:15

Hej vacker!


Jag har inte en så bra början på denna vecka, satt och läste lite sagor för natalie och så låter det konstigt från tvättmaskinen. Vad kan det vara? jo min vän det ska jag berätta för dig! det är min telefon som simmar runt där. Undra om det finns någon försäkring som täcker det?


Men nu kan bara veckan bli bättre! Först äta frukost sen fara och fixa en ny telefon, köpa glass till gumman och sen börja packa  för att åka till turkiet på onsdag :) semester med tre personer som jag älskar så otroligt mycket så denna vecka kan ju inte göra annat än att sluta jätte bra :)

Av henkos - 10 juli 2011 23:35



HHhhh

Den var inte dålig men det var inte bra heller (?). För det första så kan jag inget om filmer och alla olika som finns men jag beställde iaf en komedi men det kändes som att det var drama? någon som vet? Men man fick skratta lite i början och sen tyckte man synd om honom fast han gjorde något otroligt dumt, och ja det var någonstans långt borta i tankarna lite tårar som försökte komma fram men nä. Jag hade iaf trevligt sällskap :)


Av henkos - 10 juli 2011 20:21

  Det här kortet gjorde jag till min kära vän linda nu när hon fyllt 30 :)


   

Natalie har också pysslat när jag gjorde kortet och det tyckte hon verkligen om :) Folk säger att hon är väldigt lik mig till sättet och det kommer bara mer och mer hela tiden :) då måste hon ju bli en väldigt härlig tjej hihihi


 

Natalie har gjort en tavla :)


 

Så här kan det gå ibland när man klär på sig :)


Nu ska det bli film med fina Madde :)

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards