Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av henkos - 23 augusti 2010 18:42

Vad hemskt! då inser man att det är länge sen man har tränat. tänkte att nä nu ska jag boka ett pass och börja mitt nyttiga liv. och så kommer jag inte ihåg mina uppgifter :( illa illa (tror att det är 6månader sen jag var och då tränade jag två gånger på två månader). ska försöka få min lika onyttiga syster att tävla med mig om att bli riktigt nyttig och den som misslyckas får göra något. tråkigt att göra allt själv, så tänkte chokladmästare mot sockersöt det kan ju inte bli annat än riktigt bra det här :D

Av henkos - 23 augusti 2010 18:29

Jag måste bara få berätta. Jag har en så otrolig tur som har min älskling Rikard. Att han orkar med mig. Alltid tusen grejer på gång och när vi äntligen har en lugn stund så ser jag till att det inte är lugnt mer än 20 minuter.  Stackarn försöker lugna ner mig men det går inte. Alltid minst tre grejer åt gången. Jag älskar ju att ha grejer pågång. okej ibland kan det bli lite mycket. men då är han väldigt duktig på att lugna ner mig. Men just i denna stund så har natalie blivit lämnad hos svärmor för där ska vi sova i några dagar för nu så byggs altanen, sovrummet ska få nya tapeter och bastun är som sagt fortfarande inte ens påväg att bli färdig så ett projekt på varje våning. Men jag är fortfarande duktig gör endast det nödvändiga :)

Men ett stort tack till kärleken i mitt liv för att han orkar med min energi. PUSS


Måste fixa till kameran så man kan ta bilder på våra projekt så ni får se :)

Av henkos - 23 augusti 2010 17:40

Kl tio var vi där som planerat inte före eller efter :) hon gömde sig bakom mina ben kollade på alla som kom till dörren för att möta den nya tjejen på stället. Men exakt två sekunder senare hade hon tagit över hela stället. de e lugnt morsan jag har lekt med andra förr, typ. dom första tio minuterna kollade hon ibland att jag var kvar men resten av dom 50 minuter vi var där så hade hade hon glömt bort att jag var där. så jag ser det som ett gott tecken :) men när en timme hade gått så kom hon tillbaks till tryggheten och kollade på en med sina så trötta ögon. Stackarn var helt slut! gissa om man tror att hon kommer sova skönt :) 

Sara och Carola har också första inskolningsdagen med sina små idag. ska bli så kul att höra hur det hat gått för dom.


Love

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards