Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Lycka och ont i magen?!, Rikard läs inte!

Av henkos - 12 juli 2011 19:46

Hej min vän!


Imorgon då sitter vi på planet och är påväg till Turkiet, side. Ska bli otroligt skönt att bara få vara en vecka och ta det lugnt med inslag av matlagning varje dag. Natalies allergier har inte blivit bättre så blir att laga mat på hotellet som vi valt ska vara en lägenhet bara för den sakens skull. gumman får ju inte gå och bli sjuk när vi är där borta. Men jag är även orolig för flygresan. Har aldrig varit rädd för att flyga men nu när man har Natalie så kommer det upp dumma tankar som att hur ska jag kunna rädda henne om det händer något? gör inget om det händer mig något men Natalie, kan inte ens tänka mig ett liv utan henne. Kärleken min! Men men man måste ta lite risker för att vinna något eller hur? det bästa man kan ge sitt barn är goda minnen :)

Och det ska vi skapa där borta, leka på stranden, kanske ett sandslott? springa och försöka fånga vattnet som inte alls vill stanna kvar? Kommer bli så mysigt!

bara så du vet min vän ifall det slutar med en begravning med hawaii tema så älskar jag dig och du är guldvärd glöm aldrig det!


Sist men inte minst nu blir jag borta lite mer än en vecka med min älskade familj som är det finaste som finns


     


LOVE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henkos - 18 september 2011 19:32

http://hennasblogg.blogspot.com/   Välkommen! <3

Av henkos - 14 augusti 2011 16:39

Detta blir slutet för denna blogg :) Nya projekt blev i stort behov av en ny blogg :) ...

Av henkos - 6 augusti 2011 21:17

Hej vacker :)   Hur har din helg/vecka varit? Natalie har börjat dagis den här veckan hela tre veckor tidigare än planerat men är man övertaglig på jobbet så är man då kan man inte ha ett barn hemma om man måste ut och jobba nu och på engång :( m...

Av henkos - 3 augusti 2011 14:12

Som vanligt nu under sommaren så går det segt med bloggandet. Men hoppas det blir bättre snart igen finns så många andra saker jag vill lägga min tid på just nu :)   Men du ska veta att det inte går en dag utan att jag tänker på dig och hoppas du...

Av henkos - 25 juli 2011 22:39

kollade precis bilden när den var så där stor, egentligen brukar de ha svarta ögon men fanns inte så tog dessa blå för att jag inte har tålamod att vänta och nu ser jag att musen börje ser inte så snäll ut, han kanske kommer och knackar på ditt fönst...

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards