Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av henkos - 22 augusti 2010 20:13

Hade mycket grejer kvar när det var slut men kändes som att jag fick mycket sålt iaf :) typ 500 kr rikare så jag är glad blir nya tapeter till sovrummet :) det var jätte mycket folk första halvtimmen och en av dom första var nog en erfaren loppishandlare med sin midjeväska, eller vad dom heter sån där som hulken går runt med på magen hela dagarna. hmmm om det nu var han tror jag är lite trött nu.

Sen blev det att fara förbi rikards pappa och anki blev bjuden på potatis och fläskfile så gott! Natalie blev så sur när vi skulle fara det är ju så kul att leka där :)

Sen en massa fika för vi firade lilla kia. gott gott :) mamma och pappa hade köpt fin dricka men hälften av sällskapet var typ bakis eller körde bil så var inte så många som drack av det goda.

Nu har gumman somnat iaf och hoppas hon laddar sin batterier ordentligt nu för imorgon är det första dagen på dagiset. jag ska då försöka passa på att göra det :)


Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards