Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av henkos - 18 augusti 2010 20:24

Fick ett mejl om en tävling och vem gillar inte tävlingar? :) Man kan vinna en skötväska och den verkar vara riktigt bra! så prova ni också om ni vill. Ni klickar bara på länken nedan. jag ska då tävla och se om jag har turen med mig :)


  


Nu drar vi alltså igång en ny tävling.
Den här gången är det Willvin som sponsrar. Den som vinner kommer att få välja en valfri skötväska från Willvin. Ett pris som är helt fantastiskt! Willvin har de absolut bästa skötväskorna, väskor man kan bära stolt. Praktiska väskor med otroligt smarta förvaringsutrymmen, väskorna är supersnygga och väldigt bekväma att bära. Helt enkelt de bästa skötväskorna!
Det är otroligt roligt att få hålla den här tävlingen. Så super stort tack till Petra och Jenny för det trevliga samarbetet och det fantastiska priset!


”WILLVIN`s målsättning är att erbjuda småbarnsföräldrar genomtänkta och praktiska produkter av hög kvalitet till ett riktigt bra pris. Snygg design och praktiska lösningar skall vara vår främsta styrka. Oavhängt produkt skall vår kvalitet vara något som vi kan vara stolta över. Vårt bästa säljargument ska vara nöjda kunder”.


Inte nog med att ni vinner en skötväska! Väskan innehåller också skötunderlägg, blöj-/klädpåse i nylon, flaskhållare och zipbag. Hur bra är inte det?
En Willvin:ist är alltid förberedd!



"Jag är med och tävlar om en valfri skötväska från Willvin.
Tävlingen hittar du hos Lindet
och den pågår fram till den 30/8 kl. 20.00
Lycka till!"



Reglerna är enkla:


För en vinstchans:


Kika in hos Willvin och välj vilken väska du vill vinna! Motivera varför!
Berätta vad i skötväskan du inte skulle kunna klara dig utan!
(hudlotion,lypsyl,paraply,snacks, etc. vad är just ditt måste?)
Skriv även namn, e-post och eventuell bloggadress.

 
För två vinstchanser:

Gilla Willvin på Facebook
För tre vinstchanser:




Länka i din blogg med bild och text som du hittar här ovan.
Se till så att alla länkar fungerar.
Skicka med direktlänken till ditt inlägg i kommentaren.


Har du ingen blogg kan du tipsa 5 vänner via mail och skicka en kopia till mig (lindet@hotmail.se).
Berätta i kommentaren att du gjort detta.



Lycka till!

Av henkos - 18 augusti 2010 20:19

Så nu har man fått gumman att sova tog bara 25 min, men det jag är riktigt nöjd över är att hon har sovit hela nätter i två veckor nu! förutom en natt då men det är tänderna som spökar :) så gissa om man är lycklig! trodde att jag aldrig skulle få sova en hel natt igen hehehe okej upp och hoppa 06:18 varje morgon men gör mig inget bara jag slipper stiga upp under natten. fast nu vill hon börja stiga upp redan 5 när rikard stiger upp och det vill ja inte :(

Har varit med kia på stan idag gick inte så bra hade med natalie och hon är helt omöjlig nu när det är tänder på g så när jag kom hem så var jag som en bomb och sa till rikard prata inte med mig. stackarn :) tur att det gick över fem min senare :) fick iaf 1 av typ 8 ärenden gjorda.

Har varit hos sirpa idag också och vilken söt mage hon har fått. den blir bara större och större för varje gång. snart får natalie en kompis :)

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards