Alla inlägg under augusti 2010

Av henkos - 31 augusti 2010 20:55

Så det var ett tag sen jag skrev sist. började ju skolan igår och det är mycket! man känner sig helt färdig på kvällen och precis gjorde jag mitt sista för idag när det gäller skolan och kl är 20:54, fast då har jag haft några timmar ledig på em. Men det är riktigt kul! trivs som fisken i vattnet och tiden går super fort, helt plötsligt har det gått 4 timmar och man bara jaha man kanske skulle äta lite lunch? Något som är super kul är ju att jag har fått en super bra klasskompis också! vi är lika duktiga på att prata båda två :D jag och fija kommer bli världens bästa ekonomer!


Nä nu ska jag gå och vara med <3 lite så han också får lite uppmärksamhet ;)

Av henkos - 30 augusti 2010 08:26

Så då har man registrerat sig till kurserna för denna termin :) riktigt spännande nu :) och snart kommer fija förbi och då blir det att påbörja pluggandet :D

Fortfarande förkyld men febern är inte kvar så det är bara att plugga och inget annat som gäller så kanske man blir frisk snart :) Som tur är så är natalie bara lite snorig men rikard började med sin förkylning igår. så hoppas hoppas det inte blir värre än så här!

Av henkos - 28 augusti 2010 20:49

Hur kommer det sig att man har lätt att bedömma andra och lätt att berätta om något så enkelt som en bajsblöja i tio minuter, men man kan inte skriva ett par rader om sig själv med ett karriärs perspektiv? det är som att någon tar talförmågan från en. och tro mig jag är duktig på att prata. någon som har tips på vad man kan skriva? det är till skolan så dom ska veta på ett ungefär vem dom jävlas med ;)


Nä nu ska <3 få datorn, han sa något om att jag suttit så länge framför datorn så jag kommer få solbränna snart hihi


Godnatt Raringar <3

Av henkos - 28 augusti 2010 16:26

Dom som känner mig riktigt bra vet att jag ALLTID måste ha något för mig, aldrig en lugn stund och en miljon bollar i luften. Ett underbart kaos med andra ord. Så nu när det råkade bli lite tid över på grund av sjukdomar och vila, så har ja hunnit läsa en tidning jag köpte för två månader sen, fixat med ekonomin, pluggat (fast jag inte börjat ännu, där hade siv lagt en guldstjärna i boken åt mig) och sett två filmer. Man kanske skulle vara sjuk oftare? Till alla föräldrar där ute 2 gånger per år tre sjukdagar/gång. vad säger ni? :) Eller som Jens sa ta temp på elementet och säg till rikard att man inte är riktigt frisk ännu hehehe bara några dagar till. nä nog vill jag upp nu, har redan tänkt på alla måsten när jag blir frisk. Måste ju fixa klart sovrummet och sen min plugghörna här hemma :)

Av henkos - 28 augusti 2010 11:38

  


Min plan var ju att passa på att njuta av en ledig helg med min underbara familj, nu innan verkligheten börjar igen på allvar. Men planerna har blivit ändrade. Feber och förkylning har tagit över bus och mys. Så ska nog passa på att läsa lite företagsekonomi om jag inte hinner bli frisk till veckan så jag inte hamnar efter.


Puss

Av henkos - 27 augusti 2010 18:36

Så nu har vi flyttat hem igen :) skönt att vara hemma men fan för att jag är så förkyld! bäddat ner mig i sällskapsrummet för att inte smitta rikard och natalie. förhoppningsvis så är mini febern borta imorgon och förkylningen helt borta på söndag. Kan inte vara sjuk första skoldagen jag vägrar! någon som har tips på hur jag blir av med denna förkylning? iaf så att den blir lite bättre? Nej jag tänker inte dricka vitlökste med ingefära. kanske på tiden att man inser att man bor i kiruna och att det är fan kallt här uppe!

Nu ska jag kolla supernanny och bli en supermorsa hehehehe

Av henkos - 26 augusti 2010 17:40

Är på jobbet nu och det är sista dagen :D för på måndag börjar skolan wiii ser verkligen fram emot det! Lycka till Henna! tack tack ;) var så kul nyss för det är ju på radiotjänst jag jobbar och så ringde jag till skärholmen och så ska jag säga radjotjänst samtidigt som jag läser skärholmen, så det blev radioholmen HAHAHAHA heh dålig humor hihi

Idag har Natalie varit helt själv på dagis. Och det hade gått jätte bra! inge gnäll alls och dom säger att vi har en riktigt glad och tuff tjej så det är ju kul att höra :)

Mamma är hemma hos oss nu och tapetserar. Hon är så snäll som hjälper till. vad hade man gjort utan sin mamma? Hoppas Natalie också kan tänka så när hon blir stor hihihi

Nä nu ska jag jobba dom sista timmarna och sen fara hem och mysa med <3 och hoppas att Natalie sover denna natt, nu blir det 4 natten hel kaos annars. så vi får hålla tummarna!


Kram

Av henkos - 25 augusti 2010 12:40

Vad säger man? bor man i kiruna så bor man i kiruna hahaha men som tur är så snöade det bara i tio minuter så vi får nog vänta ett tag till innan den riktiga vintern kommer :)

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards