Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av henkos - 5 augusti 2010 19:36

Igår fyndade vi en stor billy bokhylla från cc. det var verkligen akut för vi har typ en miljon böcker och alla dom böckerna är i klägarderoben nu så man inte ens kommer in där. så det var ju tur att de kom upp en så man slapp lägga flera tusen på det :) men nu när jag bara kollar igen så har det kommit en växasäng på cc för 500 kr som hade blivit jätte fin efter lite färg och så till pigan, jag själv behöver ju ingen växasäng då jag bara växer på bredden. Men finns inga pengar nu och det behövs inte för denna sekund så jag är duktig och låter bli och hoppas att det kommer upp en till sen när hon behöver en :)

Av henkos - 5 augusti 2010 17:26

Okej, nu är det så här jag ska börja mitt nya liv. Allt annat är super bra och jag har världens bästa liv för mig. Men efter att ha klämt ut en prinsessa så är ju inte kroppen som den var tiden före. Gör mig absolut ingenting, förändringar är bra. Men, igen, jag vill kunna göra mig fin lite då och då. Fin för kärleken där hemma, fin för min egen skull. Er andra skiter jag ju inte lite i hihihi Ja så min plan nu är ju att jag bara ska äta godis, som kanske sen blir nyttigt gott, på lördagar. Röra på mig en timme varje dag på ett eller annat sätt. så till slut kanske man blir fin :)


Så vad säger ni? det är väll bara att sätta igång. Jag ska BARA äta upp min godispåse och dricka upp min cola, sen börjar jag :)

Av henkos - 5 augusti 2010 13:41

Jag och gumman har varit på stan och tagit en fika med yvette, vi var på rost, eller rusta som jag fick för mig att det heter (lite trött i huvudet kanske hehehe), och jag tog en riktigt god kladdkaka. Så gick det med mitt sluta äta socker hehehe


Sen blev det en snabb sväng förbi lekparken och träffade min gamla lärare från mellan eller högstadiet. Berättade om att jag kommit in på ekonomlinjen och hon sa att det såg man redan på mig när jag var liten att ett sånt jobb hade passat mig jätte bra. så det var ju super kul att höra :) hon är ju så gullig!


Sen till mamma för att natalie skulle få i sig lite lunch och få prata av sig lite, det är bra att man har sin mamma ibland :)


Nu städa mindre roligt men imorgon är det helg :0)



Yvette ska lära Natalie all bus hon kan och dom är på god väg :) <3  

Av henkos - 5 augusti 2010 07:40

Glömde ju berätta en sak igår :) på morgonen när jag hörde att gullet hade vaknat och gick till sovrummet så mötes jag av en super glad tjej som sa mamma! Men vad är det för underligt med det? det var väl eh kul. jo nu ska jag berätta damen hade tänt lampan! svin nöjd var hon! så det var ju bara att flytta på sängen så att man inte kommer in dit två på natten och lampan är tänd :)


Nu ska jag va med mitt gull som har ett väldigt dåligt humör just nu, alla dessa tänder! hade varit bättre om hela smällen kom på en vecka istället för med en månads mellan rum, eller? det går ju snart över :)

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards