Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Turkiet

Av henkos - 24 juli 2011 18:05

Hej min vän!


Hoppas du haft det jätte bra och som vanligt så har jag mina stunder när jag knappt skriver något, men vi har ju varit till Turkiet :D och det tar ju lite tid innan man är hemma igen fast man kommit hem.

Här får du se lite bilder från de mysiga lilla stället Side som vi besökte en vecka med en värme som hette duga :)



Blev några mysmiddagar fast vi tänkt oss att vi bara skulle laga egen mat då Natalie är så allergisk, men det var otroligt svårt att hitta mat man kunde laga.


           Vi åkte och kollade på en delfinshow och det var riktigt kul tyckte våran lilla prinsessa! Hon skrattade, klappade händerna och dansade med musiken som dom spelade :) 


  Blev mycket bad för att klara av värmen, men gjorde oss absolut ingenting för det är ju så otroligt roligt :) 


    Blev att man gjorde en tatuering på resan också :) svin nöjd med resultatet, älskar mina fjärilar! 


   

  

Det blev mycket shopping :) vi gick nog varje kväll och kollade fast vi nu inte alltid köpte något, men skönt att komma iväg från hotellrummet :) Blev iaf dessa tre apor och lite färgglad the :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henkos - 18 september 2011 19:32

http://hennasblogg.blogspot.com/   Välkommen! <3

Av henkos - 14 augusti 2011 16:39

Detta blir slutet för denna blogg :) Nya projekt blev i stort behov av en ny blogg :) ...

Av henkos - 6 augusti 2011 21:17

Hej vacker :)   Hur har din helg/vecka varit? Natalie har börjat dagis den här veckan hela tre veckor tidigare än planerat men är man övertaglig på jobbet så är man då kan man inte ha ett barn hemma om man måste ut och jobba nu och på engång :( m...

Av henkos - 3 augusti 2011 14:12

Som vanligt nu under sommaren så går det segt med bloggandet. Men hoppas det blir bättre snart igen finns så många andra saker jag vill lägga min tid på just nu :)   Men du ska veta att det inte går en dag utan att jag tänker på dig och hoppas du...

Av henkos - 25 juli 2011 22:39

kollade precis bilden när den var så där stor, egentligen brukar de ha svarta ögon men fanns inte så tog dessa blå för att jag inte har tålamod att vänta och nu ser jag att musen börje ser inte så snäll ut, han kanske kommer och knackar på ditt fönst...

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards