Alla inlägg under augusti 2010

Av henkos - 18 augusti 2010 20:19

Så nu har man fått gumman att sova tog bara 25 min, men det jag är riktigt nöjd över är att hon har sovit hela nätter i två veckor nu! förutom en natt då men det är tänderna som spökar :) så gissa om man är lycklig! trodde att jag aldrig skulle få sova en hel natt igen hehehe okej upp och hoppa 06:18 varje morgon men gör mig inget bara jag slipper stiga upp under natten. fast nu vill hon börja stiga upp redan 5 när rikard stiger upp och det vill ja inte :(

Har varit med kia på stan idag gick inte så bra hade med natalie och hon är helt omöjlig nu när det är tänder på g så när jag kom hem så var jag som en bomb och sa till rikard prata inte med mig. stackarn :) tur att det gick över fem min senare :) fick iaf 1 av typ 8 ärenden gjorda.

Har varit hos sirpa idag också och vilken söt mage hon har fått. den blir bara större och större för varje gång. snart får natalie en kompis :)

Av henkos - 17 augusti 2010 19:33

Japp tro det eller ej henna ska ställa sig och sälja sitt :) Tänkte plockat och plockat bland grejerna och det blev sjukt mycket så varför inte ha en loppis? hihihi Vi är ett par st som slagit ihop oss och kommer vara på Dübengatan 35 festlokalen från 12-15 nu på söndag (22/8). allt från inredning till kläder så kom och kolla om ni hittar något :)

Av henkos - 17 augusti 2010 18:57

Vad jag har problem att komma ihåg hur gammal jag är. Kommer på mig själv att varje gång någon frågar eller om jag måste veta  själv så slutar det ofta med att jag tror att jag är 24 och sen att jag får börjar räkna hur gammal jag är. Men jag har kommit på att det är ju för att jag fyller inte år nå mer :) jag bara är. jag är en sötsaks älskare, lite små snuskig och med jätte dålig humor och gillar mig för den jag är :) så det är nog därför jag inte längre kommer ihåg hur gammal jag är för jag behöver inte vara någon annan.

Av henkos - 16 augusti 2010 19:27

Förstå att hon är så stor! så stor att hon börjar dagis nästa vecka på måndag. vart tog tiden vägen? Innan jag vet ordet av det så har jag själv gått och blivit mormor hahaha nä men gud jag är så glad över allt jag får va med om och dela med henne. Hon är fortfarande mitt lilla mirakel och kommer alltid att vara det! Men iaf nu tillbaks till det där med dagis. Någon annan kommer att ha våran snutt flera timmar fem dagar i veckan och torka hennes stjärt när hon bajsat och trösta henne när hon är ledsen. Detta har jag absolut inget emot. Tror det kommer vara bra för henne. att få träffa andra, leka med andra. Att det inte bara är mamma och pappa som gäller.

Men vad jag kommer att sakna våra mys stunder och att finnas där för henne varje sekund av hennes dyrbara tid. Kärleken till henne är ju så underbar! <3

Av henkos - 16 augusti 2010 17:49

Helgen har varit jättre trevlig! Lördan blev det Nolia i fyra timmar och det fanns hur mycket som helst! ett bra tips är ju att ha pengar så man kan handla :) allt är billigare och det finns något för alla vare sig man vill det eller inte ;) Jag ska då spara så åker jag nästa gång det är i piteå igen så ska dom få massera mina äckliga fötter för en hundring :D och vem går en dag utan att bli hungrig? dom hade sjukt god rökt kött och vet inte vad jag smaknade men det var gott. Efter det här så tog vi husbilen till kalix och träffade marju en snabbis, måste nog ta min familj till Pajala snart och göra en besöksrunda så man får träffa alla var ju så länge sen. Söndan blev det Ikea handlade för 400 kr och det tycker jag är väldigt bra gjort :) brukar annars vara en till 0 där efter men inte :) Men tycker ändå jag fick väldigt mycket för pengarna :)


Borta bra men hemma bäst. Min karl höll på att bli tokig på mig för jag kunde inte låta bli att busa när han försökte kolla sin favorit film på tv hehehe Natalie var då super glad över att se mig så glad på morgonen när hopn vaknade! Hon skulle visa allt och göra allt, tror någon har saknat sin mamma :)

Av henkos - 13 augusti 2010 21:55

Är ett par mil utanför piteå nu, så imorgon har vi nått målet :) blev lite handling idag, presenter till mina älsklingar där hemma som jag saknar så mycket! headset fick jag tag på också ¨så det känns riktig bra :)

Annars har man sovit nästan hela vägen fast jag skulle passa på att läsa, sen så har jag ju mina små dvärgspetsar som jag försöker hålla isär lite då och då hehehe men annars i det stora hela så är det trevligt!

Kram på er och ha en mysig fredag!

Av henkos - 13 augusti 2010 08:10

Kommer bli så kul att komma bort lite! imorgon blir det nolia och på söndag blir det Ikea :) Tro det eller ej det enda som står på min shopping lista är skor och headset. Henna håller på att bli vuxen wiiii

Igår hjälpte vi rikards moster att flytta. det var inte långt till nästa lägenhet så det var skönt, kunde man bara gå över för att ta in allt :) Men är riktigt glad för hennes skull! det är verkligen super svårt att hitta lägenhet och som hon har letat!

Nu ska jag vara med min kära dotter, hon roar sig med att gå till min garderob riva ut allt och sen stoppa mina trosor runt halsen, nu skicka jag henne att hämta en bok ser så kul ut när hon går runt med tio par runt halsen :)

Kommer sakna min familj så mycket!


Av henkos - 12 augusti 2010 12:51

thats me! wiii :D nä men så här är det vi har köpt en gammal volvo av Rikards pappa. och Innan man kunde svänga med den! man svänger och svänger och bilen far framåt! och det är inte alls som våran diesel bil du kan nästan stå still med den och köra iväg med tvåan! Men det ger bra träning efter att ha kört med den ett tag så har man muskler som en karl :) nä tur att det är Rikards arbetsbil!


Nu ska jag ha träning i form av städning i hemmet. samtidigt som jag drömmer om att ligga på en härlig strand eller dricka en kopp te på något cafe i italien kanske? låter ju inte så tokigt.

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards