Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av henkos - 24 augusti 2010 12:33

Dagen på dagis har gått jätte bra, natalie har lekt och skrattat och har absolut ingenting att klaga på så det är skönt!

Men men men men det går magsjuka på dagis! ända sen det att jag hörde det så har jag gått och mått dåligt och tänkt att måste jag bajsa eller? ja inbillningssjukan så det heter duga. men nu komer det vara så här i en vecka till det att jag inser att nä jag blev inte magsjuk. Det är som när min underbara sara lyckades få mig att tro att jag hade binnikemask, det kunde man ju inte heller släppa på några dagar.

Snart ska jag ha dejt med Madde och sen blir det att fara och fixa med sovrummet med lilla mamma.


Kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards