Alla inlägg under januari 2011

Av henkos - 2 januari 2011 18:00

  


Det första jag ska göra när jag blir frisk är att börja ta tag i mitt tränande, ja jag vet har sagt det kanske en miljon gånger. men nu måste det ju nästan vara det bästa tillfället att börja? Jag ljuger ju så näsan blir så lång så jag inte kan vända mig om jag säger att jag inte vill komma i lite bättre form till det att jag ska dra på mig en snygg vit klänning på den stora dagen. Förhoppningsvis så kommer jag även att fortsätta med träningen sen också och inte hamna i det energilösa träsket med en massa sockerbomber, du vet nog vad jag menar Fija. Hur många gånger har hon inte sett mig helt död och sen efter en cola eller kexchoklad så är jag över allt. Men denna gång ska jag börja försiktigt och inte ändra allt på engång det är nog där jag gjort mina tidiga misstag. man blir ju less så fort då.


   


Skojade bara det första jag ska göra när jag blir frisk är att börja plugga. tenta 14 januari och efter att ha tagit en och en halv vecka i jullov. tro mig behövde verkligen de kände att jag inte längre fattade vad jag gjorde eller läste för att det blev så sjukt tungt under en så lång period. Men nu har jag ny energi fast jag är så sjuk, som killar hade sagt värre än föda barn. vilket det inte är. Men jag ser verkligen fram emot att öppna böckerna. behövde få det bort från huvudet ett tag.  Så träna får bli nr två på att göra listan!

Av henkos - 2 januari 2011 15:17


Vi började firandet hos Malin med bastu och middag. efter några timmar så drog vi oss vidare, malin och hennes for till ferrum och vi drog till en fest som var i finnehuset och fick träffa alla andra vänner! En riktigt lyckad kväll var det. Speciellt när kärleken frågade om vi skulle gifta oss ;) trodde han skämtade först men nej det var på riktigt! Så nu ser vi fram emot ett nytt år med nya möjligheter! Ska bara bli frisk så får ni följa med i våra bröllopstankar :) Hoppas ni alla haft en lika bra kväll som vi hade och ett gott nytt år till er min älskade vänner <3

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards