Alla inlägg den 8 januari 2011

Av henkos - 8 januari 2011 19:45

Älskar reseprogram man får drömma sig bort och se hur annorlunda det är på andra ställen än sverige, helt plötsligt känns sverige väldigt grått och kallt. Men ändå om man går ut när det är ljust och lyfter upp blicken från backen så är det ju faktiskt väldigt fint och man börjar förstå varför alla påpälsade kineser kommer till sverige. Just nu så är det ett reseprogram med en mat tant och en party kille och dom visar olika sidor av vad en som är på semester hade kunnat vela ha. Jag tror min älskade lillasyster hade valt att göra det mat tanten gör för hon for på ett fik och tog sig lite flytande chokladpudding, jag tror att hon hade fått sig en chokladorgasm på plats. Älskar min syster jätte mycket men hon är helt galen i choklad. ska vi baka? jo choklad! hmmmm vad mer? choklad!? typ

Nu har jag iaf lyckats få natalie att somna efter 30 min skrik. Vi har blivit tvungen att köra lite 5 min metod på den här damen. Inget jag har velat göra men det funkade inte längre. gick inte ens lägga henne i sängen så började hon skrika och när hon sov nätterna med oss blev det jätte oroligt och påväg ner från sängen hela tiden så nä ni får hata mig hur mycket ni än vill men tror faktiskt att vi alla kommer må bra av det när hon får en bra natt med sömn utan att känna den där oron i kroppen. Nä men vad tycker ni andra? är det något ni provat på eller är det ett no no som det var för mig?

Snart kommer älsklingens bror Erikoch hans tjej hit, vi ska spela och ha det trevligt sen blir det natti för att försöka ha en nästan helt ledig dag imorgon :)


kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards