Alla inlägg den 24 januari 2011

Av henkos - 24 januari 2011 12:00

Hej min kära vän.

Har varit och tränat med yvette och som jag sa så blev jag på väldigt bra humör :) Armarna skakar och magen värker, men det är en bra smärta. tänk vilken tur jag har som har en vän som gärna tar och är pt åt mig :)

För att fira att ja kommit igång med träningen ordentligt så blev det thai till lunch, gärna hade man ju lagt sina pengar på annat roligt men jag kände nej nu ska ja lyxa till vardagen lite extra. Det var så gott! Ris med köttfärsbiffar och mangosås mmmmm den som har tips på recept får gärna dela med sig, för det var så sjukt gott och hade gärna bjudit familjen på det.

Nä nu ska jag ta tag i pluggandet igen och hoppas att jag hinner med dagens måste har två timmar på mig. tro jag ja, lovar er att jag gör det färdig ikväll när nattis ligger och sover. man ska inte skjuta upp grejer! blir bara jobbigare dagen efter.


Love!


Av henkos - 24 januari 2011 08:19

Nu är det älsklingens tur att ligga hemma och må dåligt. Han var inte alls pigg och kry så jag fick ta liten till dagis och sen ska jag hem efter pluggandet och alla måsten och öva inför att bli en bra fru.

Ska fara och träna med yvette vid tio och ser verkligen fram emot det, det behövs! Sen är det även ett + i kanten att hon får en på så bra humör. Man kan vara lite mindre glad och direkt man ser henne så blir man jätte glad. Hon är aldrig sen med att bjuda på ett leende och det gillar vi! <3


Hoppas ni alla får en bra början på veckan och är riktigt utvilade efter helgen!


Ps. Läste att detta är sveriges fattigaste dag, dagen före januarilönen. Det är sant att julen suger verkligen åt sig varje liten krona. Men då måste jag säga att vilken tur att alla lk gubbar och gummor får lön idag så det inte drabbar alla ;)

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards