Alla inlägg den 26 januari 2011

Av henkos - 26 januari 2011 09:52

Natalie började dagen med att vakna kvart i sex fast hon la sig senare än hon brukar. voj voj att hon aldrig lär sig att man får sova! Men det gör inget då fick vi lite mer tid på morgonen.

Varit till sjukhuset, behövdes inte två tider så det är skönt. Fick någon annan bättre behövande den andra tiden. har iaf bytt inte bli gravid piller och hoppas på att jag inte ska få världens PMS av dessa. Dom jag hade innan jag åt mini fick mig att gråta och vela typ dö en vecka i månaden, hur kul är det när man kan vara glad?

Det ser ut att bli en resa ner till familjen Sara denna vecka. en liten semester bara så där. Saknar mina så mycket! kommer bli så mysigt, för mys blir de till tusen när ingen av oss har pengar, men det är ju inte det som räknas utan sällskapet som hon så klokt sa :) Min älskade gumma <3 de är ju ändå över ett år sen jag var och hälsade på så nu är det verkligen på tiden!

Så nu ska jag sätta mig och göra klart sista kapitlet för denna vecka och sen ska vi planera resan.


Hoppas ni alla får en bra vecka om vi inte hörs förän nästa vecka och va rädd om er <3



Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards