Alla inlägg den 19 januari 2011

Av henkos - 19 januari 2011 17:18


Pluggar och lyssnar på musik :) Förstå varför jag tycker om att vara och lyssna när rikards bröder spelar, visst är dom bra?! :)

Av henkos - 19 januari 2011 14:29

jag och Rikard pratar ibland om att vi hade velat flytta från stan, Piteå står närmast önskat mål men vad det blir ser man ju och om det blir man vet ju aldrig. tror man ska ta allt som det kommer, inte planera för långt fram för då missar man möjligheterna som kommer upp efter vägen. men jag är ju inte mer än mänsklig och kan inte låta bli att tänka hur det hade varit att ha ett litet hus i Piteå. Sommaren och allt det fina och mysiga. Men mitt i tänkande kom jag på att det finns någon jag kommer sakna riktigt mycket då och det är min lilla syster. vem ska jag då skratta med? vara irriterad på? och allt det som har att göra med äkta syskonkärlek? nä hon har då inget annat val än att flytta med oss ;)


  


Min älskade syster <3

Av henkos - 19 januari 2011 12:33

Vad säger man när ens ett åring stoppar sin bölja i toalettstolen? snacka om att försöka fixa stopp! Men egentligen, hon är ju världens smartaste och följer ju alltid med mig på toa när vi är ensamma hemma och hon tänker säkert "om mamma lägger sitt använda papper i toalettstolen så borde ju jag kunna lägga min använda blöja där? " Men jag fick mig ett gott skratt iaf :)

När kärleken min kommer hem så ska jag fara till mamma och plugga igen, förhoppningsvis med lite mer energi än jag hade igår. Natalie mår bättre iaf när det gäller febern men lungorna och snoret mår inte bra ännu. Men vi har busat på som bara den idag för det orkar hon med så då blir man glad av att hon mår bra i själen fast hon är sjuk :)


Nu ska jag ta och vila lite så jag orkar senare med pluggandet.

Hoppas ni alla haft en bra natt, var ju fullmåne och jag har varit vaken ganska länge. tänk att det kan påverka en så mycket.


Kram på er!

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards