Alla inlägg den 18 januari 2011

Av henkos - 18 januari 2011 20:17

Igår fick vi veta hur det är med Rikards knä. Kommer att bli operation, som jag förstod det så har han två olika skador i knät. Kärleken då, blir så ledsen för hans skull. fast vi båda ändå tycker att det var bra att de blir operation så att det blir bättre. Sen kommer han vara sjukskriven i några månader så han får vila upp sig.

Så blir inget bröllop för våran del det här året men nästa år så är ni så välkommen mina vänner :)

Har varit och tränat med min PT Yvette, tiden gick fort som alltid. Men så är det när man har kul :) fast måste erkänna att jag fuskat lite med det söta idag fast jag bara skulle äta på lördagar. Men vad ska man göra så att inte "PMSmonstret" tar över hela rummet?

Lill älskling är fortfarande febrig men rikard säger att hon ändå har energin kvar så det är ju bra. har pratat med barn mottagningen idag och dom ska göra en utredning på henne för att se att hennes allergier inte blivit värre eller så att hon inte har utvecklat astma på grund av allergierna när hon haft 40 graders feber tre gånger på en månad och för att hon nästan alltid har inflammationer i kroppen.

Nä idag är det tycka synd om min familj dag, det är bara att jag som mellan älskling får ta och börja styra upp det här nu :)


Kram till er!

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards