Alla inlägg den 17 januari 2011

Av henkos - 17 januari 2011 16:09

Vi har fått besök av ett litet problem. Det är nämligen så att jag och min blivande inte kommer överrens om datumet till bröllopet. Först sa vi hösten, sen sa vi nyår och nu säger Rikard sommaren 2012. Har aldrig tänkt mig ett bröllop på sommaren, mesta dels för att ja älskar hösten och vintern är fin. Men allt har sina för och nackdelar. vad tycker ni kan ni se en ljusning på det hela? vad är bra och vad är dåligt? Det är ju verkligen skillnad på alla dessa tre tillfällen. Svårt att välja :)

Av henkos - 17 januari 2011 16:05


Vårat älskade troll är sjuk igen :( det känns inte riktigt rättvist, tredje gången på en månad som hon har feber förra gången gick den upp till 41 :( tankar som är det något som är jätte fel när hon är sjuk hela tiden kommer upp fast man ändå vet att hon är ju bara barnet och dom e ju som sagt sjuk mycket. världen är allt bra ond ibland som vill låsa in detta underbart glada bus!

Av henkos - 17 januari 2011 07:39


Förstår ni nu varför jag inte lagar mat så ofta? skrek till så att madde skrek till hehehe lär er av mina misstag använd inte en mixer! det går inte ett trycka försiktigt man trycker ändå svin hårt och så ska man ju inte använda skålar heller för den delen :)

Av henkos - 17 januari 2011 07:28

Min pt är svin bra, har ondare idag än jag hade igår och då vet man att det var riktigt bra träning i lördas. yvette är guld! vi tog en timmes promenad igår också och fick fläsket att arbeta. storm och snö på vägarna så att VAGNEN (extra träning + i kanten och natalie fick sova gott) ibland fasnade. så idag kör vi en vila och imorgon tar vi en ny träningsdag.

Natalie har inte sovit så bra i natt så man är inte lite trött. Hoppas hon inte börjar bli sjuk. man ser ju om dom ringer från dagis. kan bara ha varit mamma behovet igen. freda natt skrek hon från elva till två halv tre och sen babblade hon till 4-5, mysigt inte riktigt nä.

haft besök igår av min älskade bror henri och sambo Madde. lika trevligt som alltid och jag gjorde blodplättar. det blev kaos! tro mig använd inte mixer om du inte har de rätta grejerna för då flyger det över allt. typiskt att min blivande man och svärfar dagen före pratat om att kvinnor alltid grisar så mycket när dom lagar mat så kunde inte bevisa att dom hade fel, denna gång. kanske skickar bild åt er så ni får se :)

Vi var även förbi Rikards moster igår och fick en mysig avslutning på dagen. Tänk vilken tur att jag har en fin familj och fick en underbar "bonus familj" när jag blev tillsammans med Rikard <3 <3 <3

Nu ska jag försöka få liv i mig så jag orkar denna dag.


Kram till er alla <3

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards