Alla inlägg den 21 januari 2011

Av henkos - 21 januari 2011 09:20

Vad du säger om mig

Det du tror om mig

Sådan du är mot mig

Hur du ser på mig

Vad du gör mot mig

Hur du lyssnar på mig

Så´n blir jag

Av henkos - 21 januari 2011 08:45

Okej mys och mys men bra sällskap och god mat säger man väl inte nej tack till? :) Nu kanske du blir nyfiken på vad som händer idag så lugna sig lite för nu kommer det, jag och kärleken i mitt liv ska fara med hans far, Anki, bröderna och kusin med karl och lyssna på ett band. Om jag inte minns helt fel så va det någon släkting till dom som var med i bandet och så blir det middag och något gott att dricka, öl.

Natalie är bara snorig nu så tro inte att jag lämnar iväg henne sjuk hade hon varit det så hade det varit mys med snor istället ;) vet många som lämnar sina barn fast dom är sjuka men det gör inte jag . Är mammig och är stolt över det hehehe Vill ju finnas där för mina när det behövs. varannan vecka i fyra-fem dagar brukar det bli extra kärlek och snor i detta hushållet. hur är det med ditt barn? är han/hon sjuk ofta? hur funkar det för era nerver som förälder och andra måsten i livet?

Hur illa är det när man vaknar på natten och det som sjungs i skallen är "I medelhavet sardiner simmar. apu apu apu apu, i medelhavski sardinski simski, apuskiduski, apuskidu" det är ju från natalies sångbok. Då får man sjunga ofta när det ploppar upp så där :)

Idag tror jag att jag ska baka med lilla <3 så blir hon nog jätte glad. Finns så mycket jag hade velat göra med henne. men känns svårt att hitta tid eller ork. Känns jätte hemskt att säga. Men tror som förälder kommer man alltid ha lite dåligt samvete för att man inte hann med det där lilla extra. Därför måste man komma ihåg att njuta av det som blir av :)


Min vän hoppas du får ta del av något idag som värmer extra i <3

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards