Alla inlägg den 7 januari 2011

Av henkos - 7 januari 2011 20:50

Får se hur det blir med min och Rikards mys kväll. Vi slog till på stort och var och hyrde film och köpte godis och Cola. Men damen har svårt att sova och älsklingen har försökt få henne att sova i en timme nu. Så undra undra om det blir något? hade ju inte varit helt fel med lite vuxen tid.

Natalie har bara 37, 5 nu nästan helt normalt men väntar på en hel feberfri dag innan vi börjar röra oss ute med henne. Vill ju inte att hon ska bli sjuk direkt sen när hon lyckats bli frisk. Men hon är ändå så söt när hon går till dörren och pekar och säger däääär. Jo gumman mamma förstår att du vill ut men det går inte. Så går hon och fortsätter och leker och gör likadant igen när man närmar sig dörren.

Imorgon blir det att plugga igen men söndag har jag tänkt ta ledigt så man får vila sig och inte är helt slut till tentan på fredag.

Glömde ju berätta till er att jag var och fikade med bästaste Yvette här för någon dag sedan. Så länge sen sist och det var så mysigt att sitta på safari och bara umgås <3 Måste även säga att jag är så glad för yvette och fredriks skull. Tänk att i maj kommer dom ha en liten plutt som dom myser med hela dagarna :)

Läste en tidning på skolan idag så stod det att barn skrattar ca 300 gånger per dag och vuxna skrattar ungefär 25 gånger. Var tar all glädje vägen? och de som mår bra och är lyckliga varför är det svårt att visa det? Tänk vad oförstörda och underbara små barn är, värmer så otroligt i hjärtat. Tror också att det stämmer väldigt bra för det första jag möter när jag kommer hem är min dotter som skrattar och det bara fortsätter och fortsätter. Ett leende eller en puss på kinden och sen den andra eller leka tittut som hon fortfarande älskar får henne att skratta gott.

Hoppas du min vän haft en jätte bra dag och att helgen blir extra mysig för det behöver vi alla ibland.

Nu blir det film :D

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards