Alla inlägg den 14 januari 2011

Av henkos - 14 januari 2011 19:11

Idag har jag inte haft en hel dag men pluggande, utan gjorde bara tentan. som inte alls gick bra hann inte med sista delen och det krävdes 8p på varje del för att få godkänt. känns trist och känner verkligen av att man borde köra ännu hårdare med pluggandet men förstår inte var jag ska hitta tid till det. bara bita ihop och ge sig själv en liten klapp på stjärten så känns det lite bättre :)

Efter tentan for jag och köpte färdigt till den sista julklappen :) hur lyckades jag med detta? har aldrig varit så här sen hehe efter det blev det fika med Hubbe. 100 år sedan sist men det ska vi inte gå in på nu. Han har träffat en tjej som heter Eva kul men trist att hon bor i Irland eller var den nu var (ibland lyssnar jag med bara ena örat och då vill inte minnet riktigt) Men iaf så tror jag aldrig hade pallat, dom ses typ en gång per halv år. hoff tänk å vara borta så från rikard. usch nä! hoppas hon har lekt klart på nanny fronten snart så han får tillbaks sin dam :)

Nu sitter vi och myser hemma. Syster är här och <3 gör negerbollar, sen när jag nattat den lilla så blir det film "Killers". hoppas inte hela högen somnar mitt i filmen, för alla är vi slut efter denna vecka.


Hoppas ni alla där ute får en jätte bra kväll och mys med den/de ni älskar så ska ni se att livet är bra underbart <3


  

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards