Alla inlägg den 12 januari 2011

Av henkos - 12 januari 2011 09:55


Egentligen har jag inte tid att skriva på bloggen nu, tenta på fredag och har jag inte tid med familjen så har jag tyvärr inte tid med er heller då :( men för att jag tycker om er så mycket så måste jag ju bara dela med mig av den här bilden!

Var hos Sirpa igår och fick äntligen träffa lilla Alfred! visst är han söt? :) Här är han i min famn och gosar. det blev så mycket gos igår så jag kan absolut inte säga att jag inte blev sugen på en till. det är farligt det här! kan inte någon ta och skaffa barn som är i familjen så man lagligt får vara förbi ofta och mysa? hehehe

Nä längtar till nästa gång man får träffa den lilla familjen igen :)


Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards