Alla inlägg den 15 januari 2011

Av henkos - 15 januari 2011 18:19

Morgonen började trevligt, besök av rikards pappa och lillebror mattias. Natalie som är riktigt mammig just nu visade nog inte sin bästa sida men de få stunderna så tror jag nog alla tyckte det var mysigt :) är ju så kul när farfar leker med Natalie :)

efter det for jag till badet för att träna med yvette. jag skojar inte har sagt det många gånger och jag lär säga det fler gånger. hon är som hitler, men det är bra då händer det grejer! armarna vill inte längre som jag vill och jag kommer ha ont imorgon fast det kommer jag aldrig att erkänna, iaf inte till yvette :)

även ett besök hos rikards mamma och kent har vi hunnit med. som alltid så far vi allt för tidigt där ifrån, natalie trivs så bra där så hon vill aldrig fa hem! det är en massa bara hela tiden och så försöker hon gömma sig under bordet. riktigt busig blir hon :)


Hoppas du min vän har haft en toppen bra dag så hörs vi imorgon! <3

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards