Alla inlägg den 23 januari 2011

Av henkos - 23 januari 2011 19:57

Kan ju inte vara mer än sant! det är nämligen så att jag blivit godkänd för att få bidrag från CSN för att jag studerar! till slut gav dom sig :) fan den som ger sig brukar man ju säga :) Men iaf ett par extra tusen varje månad säger man ju inte nej till! behövs verkligen.

Film kväll igår med yvette och hennes man. trevligt och första skräckisen på över två år och så kunde man inte göra annat än att skratta åt den så typiskt :)

Idag har vi haft en lugn dag och försökt vila upp oss vi känner oss inte så krya men Natalie är det full energi på så hon ska på dagis imorgon. Hoppas bara att det inte är våran tur att ligga sjuk nu :(

Rikards mamma var förbi snabbt idag och efter vilan for vi till rikards pappa så natalie fick leka av sin energi med mattias synd bara att han var tröttare än tröttast och orkade inte riktigt hänga me hennes tempo.

Nä hörrni ny vecka imorgon, kul eller hur? :)


Kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards