Alla inlägg under oktober 2010

Av henkos - 11 oktober 2010 19:59

Igår så hade jag panik i grytan, en rapport som skulle vara på ca 8 sidor blev 13 och fatta å försöka korta ner det! men jag lyckades få ner det till heh 10 och skickade in det och det var med en bild så hoppas de gick bra iaf :)

Sen fick jag lite ops idag också trodde nästa stora grej skulle vara inne på torsdag men nej imorgon 21:00 ska den vara inne och jag har inte ens börjat. fast har man det i huvudet så är det kanske inte så svårt att få ner det mer ord som andra kan fatta :)

På fredag smäller det då jävlar åker vi iväg jag, gubben, söta lille bror med familj :) längtar så mycket!

Just nu är det iaf gamla tider man glider tillbaks till lyssnar på ccr - have you ever seen the rain. dom är fortfarande lika bra och kan säga att jag inte saknar mitt liv som det var fast det är kul att ibland få komma ihåg :)


Godnatt på er alla!

Av henkos - 9 oktober 2010 17:36

Är helt slut och huvudet säger bara ajaj. suttit här nere sen kl tio idag och inte så kul nä. Men det mesta har blivit gjort. det blev ett arbete med framsida och allt på 9 sidor få se hur mycket det blir imorgon när man kollat igenom allt och fixat :)

Nu mys med familjen och vila sen ny energi imorgon!

trevlig helg!

Av henkos - 8 oktober 2010 11:15

Försökte skicka bilderna med kommentarer men inte lyckades jag :)

Men iaf så gissa om man känner sig som man är tillbaks i tiden, femman i svappis skola när man fick skriva på svartatavlan :) Men nu har jag en bra början till min rapport iaf :)

Den första bilden var ju på min lilla älskling, visst är hon söt :) hjärtat mitt!

Av henkos - 8 oktober 2010 11:13

 
Av henkos - 8 oktober 2010 10:06

 
Av henkos - 8 oktober 2010 09:47

yes jag har tre dagar på mig att skriva ett stort arbete till skolan. Och det är många sidor, sen när man tror att man får andas ut ja då kommer nästa grej som jag har en hel dag på mig att skriva och kanske 6 timmar på två dagar så sammanlagt om vi räknar med 8 h sömn så har jag 22 h på mig att sedan skriva nästa stora grej på minst 4 sidor. voj voj, men fan den som ger sig :)

Idag har jag turen iaf att Rikard är hemma med Natalie, och så sitter jag här. Men en paus behöver man så att man orkar. Natalie har då iaf inte mycket till ögoninflammation nå mer ser mycket bättre ut önskar bara att allt annat också kan bli bättre så hon inte är så sjuk. Min stackars lilla gumma.

Nästa helg så smäller det :) planering på söndag med bror och hans familj wiii

Puss och kram hoppas ni alla får en bra dag

Av henkos - 6 oktober 2010 20:29

Gumman har det inte lätt nu med både öron och ögoninflammation. blir att ringa till sjukhuset imorgon och säga att hon vägrar att äta sin medicin. utan den blir hon ju inte frisk :( och det är verkligen svårt att få en ett åring att inte försöka spy upp allt när man inte ens kan förklara att det är det enda som kommer hjälpa.

Mitt pluggande har jag fått lägga åt sidan riktigt ordentligt och försöker så fort jag får tid att plugga. Men det är långt ifrån den tid som behövs och det är så frustrerande men lillgumman är det viktigaste så blir att plugga arslet av sig sen.

Idag var madde och kia förbi, kul med sällskap och tjejsnack :) och Kia min lilla ögonsten som är snäll och vaknar tidigare på morgonen för att hjälpa till med natalies ögon :) hon är verkligen en klippa.

Men en sak är då säkert och det är att jag längtar till nästa helg :D

Puss och kram

Av henkos - 3 oktober 2010 19:51

Det är helt otroligt vad man kan bli påmind om mycket av att se några bilder. eller kanske 20. Hittade precis bilderna jag och sara fotat från obbola tiden, ja du det var tider det när man var ung och snygg hahahaha

Natalie ligger och sover efter en ganska tuff dag, hon är förkyld, har ögoninflammation och ser ut att bli en släng av magsjuka också. undra hur det ska sluta? min stackars lilla gumma.

Gubben är också sjuk så ska gå med lite fruktsallad dit ner till fängelsehålan så kanske han blir glad :)

trevlig kväll på er alla!

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards