Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av henkos - 29 oktober 2010 17:04

Det gick inte så bra som jag hade hoppats på :( tentan blev inskickad försent för att datorn hakade upp sig, uträkningarna tog allt för lång tid att göra och dåligt planerat över hur man skulle lägga upp det. Men försöker se det positiva i det hela nu vet jag hur det funkar och hur man istället kan göra för att vinna tid och då kanske man inte är så satans nervös nästa gång. när kl slog 9 så skakade man som bara den och trodde man skulle svimma hahaha tror inte jag har klarat det men ser det som erfarenhet iaf. så något fick jag ut av det iaf :)

Fick svaret på rapporten iaf och den var utan tvekan godkänd så det är jag svin nöjd över :)

Imorgon ny tenta, marknadsföring.

Nu mys med min prinsessa :D

Av henkos - 29 oktober 2010 08:52

Hoff fjärilar, illa mående och en massa känslor snurrar runt i min kropp just nu. Tenta om fem min och den är jag så otroligt nervös inför. Ett hus som är till försäljning som man vill få ett bud på. En flytt 1/12 mycket som händer och mycket som måste lösas. Hur ska det här sluta?

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards