Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av henkos - 20 oktober 2010 20:15

Stackars Natalie har hosta :( hon har försökt somna i 40 min nu men hostar bara hela tiden, stackars liten.

Mamma har varit och hälsat på, det var trevligt hon hälsar ju inte på så ofta. så det var ju kul att det blev tvärtom denna gång och skönt att slippa fara ut i snöstormen. Yes ni hörde rätt. Här är det snö, och så mycket så det inte behöver komma nå mer detta år hehehe när jag gick med Natalie till hennes dagis så var det riktigt spännande ett steg fram och sen låg man på backen, nästan iaf :)

Just nu så har jag inte så mycket motivation för plugg, när jag egentligen behöver det som mest! är ju bara nästa vecka kvar sen ska dom här två kurserna vara klar. så någon snälla skicka lite energi i allt kaos!


Kram och godnatt

Av henkos - 20 oktober 2010 17:10

Nu är vårat hem till salu! så om du/ni är intresserad så klicka in på sidan och kom på visning nästa vecka på onsdag kl 17-18.

Ni är så välkommen!

Kram


http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3QHARM1N21JNNRUP

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards