Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av henkos - 26 oktober 2010 09:04

Hon är fortfarande sjuk :( fredag kväll började febern och hon är fortfarande inte frisk. snorig som bara den och hosta, dock har febern gått över. Någon som kan hjälpa mig med min fundering? när är ett barn nog frisk för att gå på dagis? var går gränsen? det känns verkligen som att den är så suddig så man inte riktigt vet vad man ska göra. hon är snorig och hostar och sover dåligt under nätterna. Men under dagarna är hon som en duracellkanin. någon som kan ge lite av sina åsikter så jag slipper fundera själv? :)

Det andra som håller på att göra mig tokig är våran marknadsförings lärare, vi är inte bff precis. gjorde klart mitt arbete, det fick vila under helgen. svin nöjd fått ihop fyra sidor som var max antalet på hur stort det skulle vara, tills igår då skriver han att det ska vara 9-12 sidor! hur mycket jag än skriver så blir det inte mer än 6 sidor. och jag som inte brukar ha problem med att ordbajsa men det är fan ta mig helt omöjligt. vad ska jag göra? kan någon ge mig lite samisk inspiration!

Nu ska jag fortsätta för nu är det inte tid för lek på internet när man har två stora tentor fre och lör! lycka till henna, tack henna :D


Hoppas ni alla får en bra dag!

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards