Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av henkos - 14 oktober 2010 12:30

Ser ni burkarna i bakgrunden? Min kära vän Fija är så snäll så hon har köpt cola åt mig så jag inte ska somna hahaha

Men nu är jag själv här och ska kämpa vidare, men de ska nog inte vara några problem är ju bäst hehehe eller inte men jag lär mig :)

Av henkos - 14 oktober 2010 12:29

 
Av henkos - 14 oktober 2010 12:17

Yes imorgon åker vi iväg till piteå för en trevlig dag och natt för att sen fara till luleå på lördag och kolla Volbeat! gud vad jag har längtat! har velat se dom i två år nu och nu får jag det wiiiiii och så har man ju super trevligt sällskap också så kan ju inte bli bättre än då här :)

Var och testade kläder hos syrran igår och jag kan säga att oh fan hur gick det här till, inte riktigt samma kropp som innan jag fick Natalie hahahaha men de ska vi få ordning på :) har promenerat till dagis och skola i tre dagar nu :) alla små grejer kommer nog ge resultat om några år :D

nu ska jag plugga som bara den! min glada överraskning igår att jag hade mindre att göra i företags ekonomi försvann när jag insåg att jag hade två kapitel mer att läsa på kotler än vad jag trott :( men men det fixar vi :)


ha en bra dag!


Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards