Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av henkos - 27 oktober 2010 19:51

Natalie har fått vara till doktorn idag då hon hostar så mycket under nätterna, tungt att andas och pekat på örat och sagt där. Men frisk var hon förutom en lätt förkylning. Sen så sa han även att man får hålla tummarna för att hon inte börjat utveckla astma då det jag berätta kan ha med det att göra. så vi håller tummarna! Men hon fick medicin utskrivet till hostan, lite skakig kan barn bli, jo tacka fan för det när det innehåller 3% alkohol. varför skriver man ut något sånt till ettåringar?

Idag har det varit husvisning, hade tydligen varit ganska mycket folk enligt min privata spion fru mor. så vi får hoppas att det går bra och att det snart är över :)

Middag hos Rikards Mamma, lika gott som alltid! Efter det for vi till erik för han fyllde år idag och tårta mmmmm som Natalie brukar säga! Ännu engång Grattis Erik!

Hoppas Natalie somnar snart hon ligger som ett tänt ljus där inne och babblar med sig själv (%#!hostmedicin#"!), nu ska jag börja packandet lite smått iaf så man slipper stressa med det.

tack alla för en härlig dag!

Godnatt kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards