Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av henkos - 22 oktober 2010 08:12

Älskling är på jobbet, lillgumman på dagis och jag är hemma och väntar på ett samtal så jag ska få gå och skriva på ett köpeskontrakt :) äntligen börjar vi känna att allt löser sig. flera ton som börjar släppa från axlarna. bara några lösningar till så kommer man flyga runt för att man känner sig så lätt till sinnet och så :)

Nu ska jag ha en sån dag så att jag inte kommer sluta plugga förän jag är färdig med min rapport. något måste jag få ner. det var skit svårt! eller var är. men det är för att våran engelska lärare är så virrig så han säger olika saker hela tiden och nu ska han vara borta sista veckan innan den ska vara inne. Men men den som ger sig....


trevlig fredag till er alla!

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards