Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av henkos - 18 oktober 2010 13:25

Fredag morgon satte vi oss i bilen och körde till piteå. Det var jag, hjärtat, lillebror Henri, hans sambo Madde och David. Det blev en kväll med grill, vin ocg en massa spel och det var hur mysigt som helst! och måste säga gud vad jag har saknat Piteå, det var lika fint fortfarande. Men alla ställen är nog fina på hösten, älskar hösten :)

Lördag åkte vi in till Luleå, jag och Madde fick springa runt på stan och shoppa. Eller det var jag som köpte grejer till Natalie men det är ju kul det också :) Middag hela gänget med sällskap av älsade Kia och Elin. Det blev en Kina restaurang som hade 10 kinesiska rätter och sen en massa andra rätter från olika delar av världen. Men mycket viktigt det stod KIna rest..... på Fönstret :) Sen blev det att fara till pontushallen för att kolla på volbeat! oj oj det var så bra! mera mera säger jag bara! kommer fara och kolla fler gånger om man får chansen till det :D

Igår kom vi hem och Natalie var lite små sur men gör inget för har saknat henne så mycket så spelade ingen roll hur sur hon var för pussar fick hon iaf :)

Nru är man i skolan igen och har hunnit ganska mycket men mycket kvar att göra så det är bara att fortsätta, tur att det är så kul :)


Hoppas ni också haft en jätte bra helg!


Kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards