Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av henkos - 21 oktober 2010 12:20

Så då var det klart. nu har vi en lägenhet :) den blev sjukt dyr men vad ska man göra? måste ju ha ett hem.

Nu ska jag försöka börja med uppgiften, går segt som bara den. tycker inte alls om den, vi är inte kompisar. Men kanske att man lyckas få det bra iaf? har ju två tentor nästa vecka och känner att jag hade behövt lägga energi på det! Någon som har tips på hur man får tillbaks sin motivation? Vill ju så gärna klara men känner att det varit så mycket så man är helt slut. Det viktigaste av allt att inte skita i det och kämpa vidare :)


Kram

Av henkos - 21 oktober 2010 11:33

hoff va jobbigt! så ont i magen hatar att göra sånt här man ska inte stoppa en massa press i min lilla kropp :( men nu är det bara 25 min kvar så vi får hålla tummarna!

Om det går bra så får ni veta om det inte går bra så får ni inte veta muahahahaha

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards