Alla inlägg under december 2010

Av henkos - 1 december 2010 14:43

Veckans dagar verkar försvinna snabbare än man hinner med! min vecka som skulle bestå av mycket plugg inför tentan har inte gått så bra som jag hoppades. inte många dagar kvar nu. Hade behövt motivation, egenligen ska det ju inte vara så svårt för jag tycker det är så kul. Blir alltid riktigt glad när jag börjar räkna och fundera ut alla dessa lösningar men det finns ju sina orsaker till att motivationen tagit semester.

Idag har vi varit och tagit ett lån till lägenheten och efter det blev det att få pengar för huset också. Det är så skönt att allt det är över nu iaf. Nu kan man lägga det bakom sig och blicken framåt för att nå nya mål med sitt liv. Alla pengar är dock slut som vi fick extra för huset men känns då mycket lättare varje månad i börsen när man har mindre lån att betala :)

Vi trivs bra i lägenheten och största skillnaden märks nog på Natalie under nätterna, från att ha fått stiga upp 5 gånger per natt så sov hon med oss dom två första nätterna och alla andra nätter har hon sovit från åtta till halv sju i egen säng och utan att mamma och pappa har behövt stiga upp. Våran lilla tjej börjar nog bli stor? Dock har hon fått en ful ovana! När man ska klä på henne så protesterar hon så mycket sparkar, slår och biter en! Trodde minsan hon skulle vara lika gullig som hon alltid är och ge en puss och när man ska ge henne en så biter hon en på läppen! ont gjorde det och uppsväld vart den också. hoppas man får bort detta snart så hon blir den snälla damen igen :)

Nä nu ska jag fortsätta plugga igen.


Ha en bra dag så ses vi snart igen :)


Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards