Alla inlägg den 22 december 2010

Av henkos - 22 december 2010 14:20

Jag brukar läsa en del kändisbloggar, blev så efter att jag jobbade på radiotjänst och hade brist på att göra så tipsade min syster om att man kan ju läsa bloggar. Okej nu är det inte så att jag är ute efter det senaste skvallret utan bara att få drömma sig bort lite grann. De reser, de ger mat och inredningstips och vem tycker inte om det? Nu är det ju så att det börjar bli jul och alla lägger ut tävlingar för att vinna en massa härliga grejer och vem tycker inte om de? svarade senast idag om när de stora bröllopet i sommras var, kommer jag mycket väl ihåg för då var jag nere i stockholm :) fast kan ju erkänna som den toffel jag är så tänkte jag först på <3 födelsedag ;)

Nu till problemet, om dom ringer och jag vunnit vad gör jag då? vågar ju inte svara hehehehe

Av henkos - 22 december 2010 12:14

Idag är det Marias födelsedag, Rikards mamma om ni inte hänger med :) Så ett stort grattis till dig! Natalie kommer bli hel nöjd för hon kommer få äta glass idag :)

Förutom att vi ska förbi där så ska jag och min syster fara på stan, handla klappar till <3 och handla lite till mig själv. får ju faktiskt lite egna pengar nu vilket jag inte fått på 6 månader så det ska bli riktigt kul att få skämma bort sig själv lite grann :)

Just nu så saknar jag våran kamera den har varit helt borta sen det att vi flyttade och känner att man måste ju få alla minnen på bild också. Så undra om man inte skulle ta och kolla efter en kamera också det är ju ändå jul på freda! fatta vad tiden går fort, man hinner inte riktigt med i svängarna. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal eller att man har så kul så tiden bara springer iväg?

Magsjuka på dagis nu, vi får hålla tummarna för att vi slipper det, annars kan det vara ett bra sätt att gå ner 5 kilo på? fast tar ju gärna den hälsosamma vägen istället, lite lättare att hålla det sen också :) synd bara att jag inte är så hälsosam hihihi

Nu är det så här känner i kroppen att jag är otroligt slut och förmodligen någon äcklig sjukdom i kroppen, förmodligen herr förkylning påväg. Men hur ska jag lyckas undvika det? någon som har tips på det?


Puss och kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards