Alla inlägg den 21 december 2010

Av henkos - 21 december 2010 11:56

Efter att jag hämtat Natalie från dagis så fick Natalie snällt stanna hos sin moster medans mamma for på stan :) Insåg ganska snabbt att jag inte längre är en vanshoppare. Mötte Daniel på kvadrat och sa typ "Harry med på stan en sån här dag när alla är ute efter julklappar, jag hade då aldrig pallat att ta med Natalie nu" (tror min älskade dotter har någon pilligsjukdom, hade hon sett en tomte så hade hon dragit ner den och man själv hinner tänka en miljon gånger hoppas det är en rund och mjuk och inte i glas! :/) Daniles svar på det hela var "Henna, tror du har varit för länge i Kiruna, det här är inte ett julkaos" tji fick jag, så sant så. Vad har hänt? förut fick man nästan ett lyckorus när det var mycket folk på stan och shoppinghänderna dansade runt alla affärerna. Idag är man en mamma som börjar svettas direkt det är fler än 5 personer i en affär. Nä detta tar jag som ett tecken och ska börja planera en resa med lillafamiljen! men var? någon som har en idé?


Tvätt dag och inte så kul, men måste fortsätta hoppas ni alla får en bra dag!

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards