Alla inlägg den 19 december 2010

Av henkos - 19 december 2010 19:58

Okej nu har jag ju haft med familjen också på många svängar :) men malin har nog tagit extra mycket av min tid denna helg om man tänker på hur det annars brukar vara :) men det har varit hur trevligt som helst!

Helgen började i fredas med att jag överraskade min mamma som kom från utlandet, min mamma 50 år har blivit en stor dam :) tog släktingar hit och lagade middag inte alls tokigt från att ha kommit från mig, med lite hjälp då :) tack alla för en trevlig kväll! sen for vi hem och tänkte sova men så ringer malin och kommer förbi en snabb sväng som hon sa att hon skulle göra. fyra timmar senare for hon :) men det var trevligt och gör absolut inget när man har barnfritt hemma, då måste man ju passa på :)

Dagen efter trött men glad dag nr 2 med lite vin och en malin. för första gången på typ 10 år så tappade vi inte bort varandra under kvällen :) om man inte räknar det tio min när jag skulle gå på toa och malin var borta sen men det är en helt annan sak :) men det var super trevligt träffade mina bröder och andra vänner man inte sett på länge, så fast jag sagt att krogen suger så måste jag säga att det var helt okej :)

Nu blir det iaf film och mys med <3 och får inte glömma bort bakadpotatis med räkröra mmmmm


Hoppas du haft en toppen bra helg och har ny energi att börja måndan med <3


  

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards