Alla inlägg den 27 december 2010

Av henkos - 27 december 2010 22:25

Vi har verkligen haft en jätte bra vecka, och mycket som hänt hela tiden så ber om ursäkt att det inte har hänt så mycket här. Men alla ni som på ett eller annat sätt varit delaktiga under våra julfiranden så ett stort tack, det har varit jätte mysigt :) Men nu till er min kära läsare så ska jag berätta lite om vad som hänt, men det går väldigt fort har en sjuk liten gumma här hemma så måste vara utvilad till imorgon.


Vi började julafton med att Natalie fick klippa sig för första gången :) det hade blivit så långt det lilla hon har så det for i ögonen på henne, men visst är hon söt ser ut som att hon är så besviken över att bli klippt. Egentligen så satt hon som den lilla prinsessa hon är och små fundersam över den lite sått roliga aktivitet som pågick :)



Vi började dagen hos min mamma och pappa med nästan alla syskon. Gröt och mys. Natalie fick dela ut julklappar med hjälp av sin pappa. Själva middagen blev hos Rikards pappa och anki super gott och trevligt. Natalie blev rädd för tomten men efter att suttit i min famn i tio minuter så började hon istället hjälpa tomten och var en riktigt duktig tomtegumma :) Alla klappar var hur bra som helst men det som betyder mest är att alla var tillsammans och det min vän var den bästa klappen :)


Typiskt Natalie att försöka få på sig allt :)



Något jag alltid kommer att minnas är att Natalie som fick denna vagn av sin moster har ett väldigt gott minne över hur hennes mor gör. Hon stod still med vagnen och drog den fram och tillbaks, som jag gjorde när vi bodde i huset och jag skulle söva henne på balkongen. Men hon kommer även ihåg att om jag tyckte det var svårt att söva henne så tog jag tag med båda händerna och skakade vagnen lite försiktigt för att försöka få det att kännas som man var ute och gick. Natalie gjorde likadant men den stackars tomten som låg där i var ju påväg att flyga ut där ifrån. Alla fick sig ett gott skratt iaf :)



Sist men inte minst god jul och gott nytt år mina älskade vänner! <3              

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards