Alla inlägg under december 2010

Av henkos - 15 december 2010 11:45

Nyss suttit mig efter en jullunch på skolan, riktigt gott var det :) och mycket jag och fija blev som tokiga nästan hehehe är det möjligt att äta ihjäl sig? känns som att magen är väldugt full iaf! nu ska vi göra det sista på grupp arbetet iaf och sen har jag tänkt ta det lugnt till nästa år med lite plugg varje dag :) låter väll bra?

Senare idag blir det middag hos rikards mormor så det ser vi fram emot alltid lika gått och trevligt :) men det jag tänkt göra före det är att hitta en present till sirpas lilla hjärta :) vad kan man hitta på till en liten söt Alfred? för han var ju faktiskt en riktig sockertopp längtar tills jag får träffa honom. Och äskade mamman då också ;)

har nog sovit tre timmat i natt så man är nog lite sliten men snart hem och vila innan mina älsklingar kommer hem <3 och sen se framemot en riktigt mysig kväll!


Hoppas ni mina älskade vänner har det jätte bra.


Kram


Av henkos - 14 december 2010 23:22

sista uppgiften för i år är inskickad, nu kan man börja ta det lite lugnt iaf så man får vila upp sig. börjar det hela med att inte kunna sova och man som är så trött borde ju ha somnat för länge sedan! och så ska man upp om 6 timmar :(

nä kanske ska ta och ge det ett försök?

Hoppas ni alla haft en bra dag och ge extra mycket kärlek till era det behövs alltid :)

Av henkos - 13 december 2010 15:38

Denna dag trodde jag skulle vara bara full med plugg tankar men inte, älsklingen ringde och sa att volbeat kommer till göteborg till sommaren! och vi har ju självklart redan biljetter till festivalen så jag är så nöjd :D

Natalie var nöjd nyss, hon såg tomten på tv och oj vilket liv det blev snacka om glädje från tösen fast hon inte riktigt förstår vad tomten är bra för hehehe

Har stress i lilla kroppen som vanligt en stor inlämningsuppgift som jag börjat försent med, måste sluta göra saker i sista sekunden. men det är så svårt när man har så många man måste göra samtidigt men förhoppningsvis så får jag in den rätta studietakten snart :) Men sen är det inge mer som ska vara inne resten av året så kommer bli extra mys med familjen :)

Julen är här snart och värmen på många olika sätt börjar kännas, enda värmen jag verkligen saknar mer och mer under dessa tider är den från mina vänner som inte bor här i stan och inte heller kommer kunna komma upp nu. hoppas ni får en riktigt bra jul iaf och att ni snart kommer kunna komma hit :)

Nä nu laga mat och sen fortsätta slavandet.


Hoppas ni haft en underbar dag!

Av henkos - 10 december 2010 14:22

Vad underbart härligt säger jag bara! :D idag har Sirpa och Mattias fått en son, ett litet mirakel :) Hoppas ni mår super bra och myser på för fullt, längtar tills jag får träffa den lilla :)

Men tills dess så ska jag mysa på med mitt eget lilla <3 snart ska jag hämta henne från dagis och sen blir det fredagsmys för våran del, pappa rikard ska fara och leka apa på ap-träff så han får ju också lite fredasmys med stora karlar istället hehehe

Annars till helgen så blir det plugg plugg så det heter duga lååååånga dagar men till nästa helg har jag tänkt vara ledig hela helgen och bara njuta :)

Trevlig helg till er alla <3

Av henkos - 7 december 2010 21:01

Nu är lillgumman frisk igen, så imorgon blir det dagis för hennes del och för mig och rikard blir det en tur till gällivare. Rikard ska till läkaren för att kolla om han måste operera knät när det är så dåligt. Vi får hoppas att allt går bra och att det blir lätt fixat för att hans knä inte ska besvära honom.

veckorna går snabbt som bara den mycket att göra hela tiden och man är trött men slutet av nästa vecka lugnar allt ner sig lite iaf och det längtar jag efter som bara den!


Hoppas ni alla haft en super bra dag!

Av henkos - 4 december 2010 13:27

Så nu får man äntligen fara hem till sina älsklingar tentan är färdig! fast man sov borta för att få sova blev det inte så mycket sömn. orolig kanske över tenta och att inte vara nära sina kära?

Biljett till festival i gbg har blivit köpt :) så vad ska jag säga nu kan helgen bara bli bättre :D

Av henkos - 3 december 2010 18:29

Detta är en dag när man hade velat vara hos sara, dricka te och prata om en massa skit och viktiga grejer. Saknar min gumma.

Natalie är sjuk, feber. mitt stackars barn hur kunde det här gå till? Står inte med på planeringen, dåligt planerat från våran sida. Blir för min del att sova hos mamma och pappa idag så att man är utvilad till tentan imorgon, så får vara en extra bra mamma imorgon istället och ge allt till lill sjuklingen. Rikar är orolig att han kommer missa ap-träffen nästa helg, natalie sjuk nu sen jag och rikard till nästa helg. men sån otur kan han väll inte ha? vad blir det tredje gången han missar den då?

Mina tankar är även upptagna av sussie och tindra. Önskar jag kunde vara hos sussie nu och va ett litet stöd iaf nu när tindra ligger på sjukhus osv. Stackarn har fått diabetes och är bara 1 år. Men det är tur att dom är starka och att jonny har levt med det nästan hela livet så är det inte helt främmande iaf.


Nä nu fortsätta med pluggandet igen.


Hoppas ni alla får en bra helg!

Kram 

Av henkos - 2 december 2010 20:11

Idag var vi bjuden på middag hos min mamma och pappa för att säga hejdå innan dom åker. Hela två veckor sol och bad får dom och jag hoppas dom nu vilar upp sig ordentligt och kommer tillbaks till kalla kiruna med ny och härlig energi :) Synd att man inte får vara med och fira min älskade mamma på hennes 50-års dag men jag får kanske ta och baka en tårta och ge henne en kram när hon kommer hem :)


Pluggat som en tok idag och tvättstuga på köpet. helt slut i kroppen. känns som man är 80 år :( och nu ska jag ta och lyssna på en lektion innan favorit programmet lyxfällan börjar :) saknar mina gamla killar men dom nya är också bra :)


  

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards