Alla inlägg den 20 december 2010

Av henkos - 20 december 2010 14:24

Det var min dag, min födelsedag. Jag och yvette for ut för att ta ehh en öl ;) Varför inte passa på att fira min dag och träffa folk efter en vecka utomlands? Det var hur trevligt som helst och helt ovetandes träffade jag killen som skulle bli pappan till mitt barn och det finaste i kärleks väg man kan få. När jag tänker på det lite så här efteråt så är det faktiskt ganska kul att jag kommer ihåg den där kvällen så väl, jag har ju alltid träffat mycket folk och är ju social som jag är men ändå valde jag att lägga denna stund i mitt minne. De var inte så här wow ska vi fa hem och ligga, som man gärna kunde tänka ibland efter några öl. Det var inte heller han ska jag bli tillsammans med, då jag fortfarande var tillsammans med mitt ex. Utan det var en kille som gjorde mig så otroligt glad, en utstrålning som inte gick att beskriva. Ännu i dag efter tre år tillsammans så är det han som får mig att le varje dag. Min älskade clown ;) Ett halv år senare började vi dejta, vilket vi båda inte riktigt fattar hur det gick till. Vi anser båda starkt att vi inte försökte flirta till det utan det bara blev. tre år senare så är vi sambos, har ett barn och lever livet och kärleken till min Rikard växer för varje dag. Detta är så här meningen med livet ska vara! <3

  

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards