Alla inlägg den 23 december 2010

Av henkos - 23 december 2010 20:51

Min älskade vän Lisa kom förbi idag, förstå att det var ett år sedan vi sist sågs. För lång tid mellan gångerna till att börja med och sen till det andra att skit vad tiden gått snabbt känns ändå som att det inte var så länge sedan. Men det var kul att ses och prata en massa skit. Även att hon fått fast tjänst innan hon ens hunnit gå ut skolan nu i januari. Stort grattis till dig! väldigt glad för din skull :)

Sen kom Malin förbi med Tilda och William, William som jag är gudmor åt har blivit super stor och är en sån här liten kille som man bara vill klappa på kinden och säga att gud vad stor du blivit sötnos :) men nej jag ska aldrig bli en som klappar på kinden och säger sånt ;)

Nu väntar jag bara på att min kära syster ska komma och färga håret på mig, hon skulle ha varit här redan för en timme sen men hon om någon har betong där bak. ger henne en timme till sen leker jag gammal och går och lägger mig :)


Om vi inte hörs imorgon så god jul till er alla! <3

Av henkos - 23 december 2010 17:31

Nu har jag blivit mamman som jag sa att jag aldrig skulle bli. Jag skulle minsann aldrig ha mitt barn sittandes framför datorn för att jag ska göra något. Men idag fick hon snällt sitta vid bordet och kolla på Pingu för att jag skulle kunna göra middag innan hon förvandlas till ett monster. Förvandlingen var som redan pågång så var tvungen att hitta på något snabbt innan det var försent och det fick bli hennes favorit Pingu. Men visst är det lite häftigt ändå att man säger en massa ja ska då aldrig och sen står man där som om ingenting har hänt :) Med andra ord man ska aldrig säga aldrig. Vad jag är klok idag :)


  

Av henkos - 23 december 2010 10:23

Så nu är nästan alla klappar handlade och jag har även hunnit köpa lite till mig själv för att försöka se något så mänsklig ut och inte komma med mjukisbyxor till svärfar på självaste julafton :) Bilden nedan visar klänningen jag köpte från vila för 199 kr! inte alls dyrt tycker jag och den såg riktigt bra ut fast den nu inte gör sig rättvis på bild och visste faktiskt inte att vila hade snygga kläder. har jag fått lära mig något nytt :) och ser du sara jag har lärt mig att jag måste köpa två färger :D

Av henkos - 23 december 2010 10:16

 
Av henkos - 23 december 2010 09:45

det är så mysigt att få gå här hemma med lilla Natalie igen. okej det är bara en och en halv vecka men det behövs lite mor och dotter tid tycker jag :)

Igår så var vi förbi Rikards mor och sa grattis var så sjukt trött kände mig inte alls social. Men man kan väl inte alltid vara på topp? Gjorde mitt bästa iaf för att vara med i svängarna fast man kanske kunde vara lite borta ibland. Maria blev iaf nöjd med sin klapp och skickade sms igår kväll och sa att det var så skönt med ett bubbelbad så det var ju kul :)

Var även på stan med min älskade syster igår, mycket stress men det var kul iaf. har ju saknat min syster, vi ses inte alls lika mycket nu när vi flyttat, hon är slö hehehe

nä nu hör jag att damen börjar trycka på och alla vet ju vad det betyder :) och så måste jag städa får fin besök idag, först kommer min älskade vän lisa och hälsar på och efter det kommer malin och kidsen och sist men inte minst så kommer systeryster <3 blir med andra ord en jätte bra dag!


Kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards