Alla inlägg den 22 mars 2011

Av henkos - 22 mars 2011 13:20

Hej vännen!


Allt bra med dig? Händer mycket just nu men försöker hålla humöret uppe. För att du ska hänga med i svängarna så ska jag försöka berätta lite kort om vad som sker i mitt liv just nu. Har sökt om att få studieledigt för att kunna få fortsätta utbildningen en annan gång. Det är så att 84% av våran klass inte kommer få fortsätta utbildningen för den första tentan vi hade. Den jag berättade om att ingen lyckas klara av. För att fortsätta utbildningen nu nästa vecka så krävs det att man har klarat av allt för att man ska få en bra förståelse över nästa kurser. Allt hänger som ihop. Men iaf förstå att det bara är 6 st som kommer gå den här utbildningen från att ha varit 100 personer i början. tio som slutat och 84% som inte klarat tentan. Undra hur de tänkt sig? jaja men nu ska jag försöka lösa det på detta sätt så man får läsa när det finns plats över för en. Till dess så ska ja hitta på något annat, den som väntar får se och ödet får bestämma om det kommer bli nå mer ekonom online för min del.


Men för att lätta på hjärtat så har jag gjort en liten beställning, tro mig när jag säger det en kvinna blir alltid glad när hon får spendera lite pengar :)


 


Visst är dom söta? :) blir jätte bra på dagis dom hon har nu har blivit för små.


Nä nu ska jag fortsätta plugga


Hade bra!


Kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards