Alla inlägg den 12 mars 2011

Av henkos - 12 mars 2011 21:36

Gubben min är med vänner och spelar och jag passar på att ha lite egen tid :) Massor av idéer ploppade upp i huvudet, så mycket som man hade velat göra så man blev nästan lite stressad haha märkte att jag har en massa jag vill göra högar runt i lägenheten. Men nu har jag iaf fått färdigt ett projekt jag hållt på med i säkert ett år. Men nu fick jag det äntligen färdigt :) Ett album med bilder på vårat lilla <3


  

Av henkos - 12 mars 2011 20:13

     


Den är så rolig den här bilden på natalie :) Hon klättrar alltid på allt och över allt och helt plötsligt så står hon på den här leksaks byggnaden och leker gorilla och slår sig själv på bröstet :) fick en att börja tänka på King kong, eller vad säger du? visst är hon söt min lilla tjej :)

Av henkos - 12 mars 2011 20:05

Oj vilken dag det har varit kom hem först vid sex tiden och lilla gumman var så trött fast hon har varit väldigt nöjd hela dagen som sin mamma och pappa :)

Vi har varit på Tuva-lisas namnkalas idag och det var så otroligt fint! Inte alls som ett vanligt dop, t-l duktiga föräldrar hade fixat det så bra och personligt. Bildspelen var så fina båda två och säger jag att jag inte blev sugen på att skaffa en till så ljuger jag! :) Det var nästan så det kom lite tårar för man kom som ihåg sin egen lycka man kände när man fick natalie och blev så glad över att två så fina människor som linda och jonas har fått en sån liten skatt, det är sann lycka.

Vi hade tyvärr inte med kameran så kan inte bjuda på nå bilder från kalaset men jag kan visa kortet jag gjorde till t-l så får du vara med på ett litet hörn iaf :)


  



Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards