Alla inlägg den 15 mars 2011

Av henkos - 15 mars 2011 09:02

Jag gick in på facebook och någon hade bett mig delta i något och då kollar man ju vad det är. Det var så hemskt. tror jag klarade av att kolla ungefär en halv minut och sen kände jag att både tårar och spy var på väg att komma :( man blir så illa mående! nu kanske du undrar vad det är för något jag kollat på, det var ett klipp om djurplågeri som dom ville ha 500 underskrifter på för att försöka stoppa det. stackars djur, finns det inge samvete i förövarnas kroppar?

Men det har alltid varit så jag klarar inte av att kolla på nyheterna eller klipp som visar när någon far illa eller om det är ett barn som behöver ett hem. Jag vill rädda hela världen och det går inte, den är tyvärr för stor. Jag blir även rädd för världen och det går ju inte heller, den är tyvärr för stor.

Så jag fortsätter med det jag gjort hoppar över alla dessa och händer det något som jag bör veta så är det så pass stort så någon lär skrika det i mitt öra. Leva i en bubbla det är bra det :)

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards