Alla inlägg den 17 mars 2011

Av henkos - 17 mars 2011 22:07

 Nej henna, du är inte en superhemmafru och nej du har inte 52 timmar/dygn. Tro inte att du är bättre än andra vanliga människor som bara har 24 timmar/dygn och klarar inte av att stor städa och gå igenom allt samma sekund de känner att de har blivit frisk. Man kan inte tro att jag hade såna magsmärtor igår så att jag inte ens kunde gå rakt eller längre än till toan som jag tvingade mig själv att gå till så att det inte skulle bli extra tråkigt här hemma. Men iaf så här ser resultatet ut efter att min idé tog över hjärnans funktioner. det enda som är okej just nu är våra sovrum alla andra rummen ser ut så här man ser inte golvet. Får ta tag i det imorgon för nu är jag helt slut. Men det är nog så här när man i själen är en arbetsnarkoman :) känns som att gårdagen var en 4-veckors inklämd semester så jag hade energi till tusen hehe

Av henkos - 17 mars 2011 13:12

  

Saknar mina älsklingar så mycket, längtar tills jag får krama om dom och pussas. Detta är evig kärlek som bara blir starkare för varje dag som går! 

Av henkos - 17 mars 2011 13:08

  

Okej, blev inte världens bästa bild på den när jag inte orkar fixa till den :)

Men du ser ju hur den ser ut iaf. första tanken som kommer upp är säkert, hallå

den är ju vit och ni har ett barn. Men det gör väll inget eller? vi behöver ju inte

äta ärtsoppa på soffan? och vi är ju så pass duktiga så vi äter vid köksbordet.

det är iaf en ikea ektorp soffa som jag tycker hade varit en fin soffa i ett hem i kalla kiruna, eller?

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards