Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

veeeet duuuuu

Av henkos - 4 maj 2011 22:35

Jag, Rikard och svärfar åkte till gällivare idag, tanken var att vi skulle köpa en bil. Håkan ringde och säljaren sa att det inte var något fel på den. Men när vi kom dit så var det mycket fel. Men vi kunde inte riktigt bli sur över att han inte varit ärlig heller för han verkade ju själv tro att det inte var något fel på den. när vi kom över 60 började den skaka som bara den. lister satt inte på plats så man trodde att dom skulle flyga bort och verktyg som rostat i bilen med säten som egentligen skulle vara gråa hade bruna fläckar över allt. Och det var inte allt fanns mycket mer fel. Men det var något med den här killen från malmberget, hela tiden han pratade så gick det otroligt segt och varannan mening avslutade han med veeet duuu. När vi sa att vi inte var intresserad så blev stackarn ledsen och kunde bara säga nja eller jaaa. Stackarn men vad gör man? svärfar såg iaf hur jag kollade ner och försökte hålla mig för skratt, men jag var stark och lyckades hålla mig :) Men det var kul med en liten resa.


Imorgon blir det att klippa sig och äta mer citroner så man blir frisk till helgen :)

 
 
Carola

Carola

5 maj 2011 16:05

Oj tur ni inte köpte den bilen som grisen i säcken :D.
Japp, klart jag kan lära dig att göra såna skyltar. De e superenkelt :D

Kram

http://scrapgatan16.blogspot.com

henkos

5 maj 2011 22:01

wiii :D

 
Ingen bild

Linda

5 maj 2011 22:02

Hoppas du blir frisk snart =) för då vill vi ju komma å hälsa på, och kan vi inte alla 3, så vill iaf jag & Tuva-Lisa det, så de så! Roligt me den där gubben förresten, kan precis tänka mig hur det var han sa det där "veeeet duuuuu" =D. Kram

henkos

6 maj 2011 12:29

Bara lite snor kvar att bli av med och inte låta som en trumpet när man pratar så är vi redo för besök :) vill ju inte smitta den lilla underbara :) ja det tycker jag längtar så efter besök! haha det var så kul skämtar fortfarande om det hahaha kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henkos - 18 september 2011 19:32

http://hennasblogg.blogspot.com/   Välkommen! <3

Av henkos - 14 augusti 2011 16:39

Detta blir slutet för denna blogg :) Nya projekt blev i stort behov av en ny blogg :) ...

Av henkos - 6 augusti 2011 21:17

Hej vacker :)   Hur har din helg/vecka varit? Natalie har börjat dagis den här veckan hela tre veckor tidigare än planerat men är man övertaglig på jobbet så är man då kan man inte ha ett barn hemma om man måste ut och jobba nu och på engång :( m...

Av henkos - 3 augusti 2011 14:12

Som vanligt nu under sommaren så går det segt med bloggandet. Men hoppas det blir bättre snart igen finns så många andra saker jag vill lägga min tid på just nu :)   Men du ska veta att det inte går en dag utan att jag tänker på dig och hoppas du...

Av henkos - 25 juli 2011 22:39

kollade precis bilden när den var så där stor, egentligen brukar de ha svarta ögon men fanns inte så tog dessa blå för att jag inte har tålamod att vänta och nu ser jag att musen börje ser inte så snäll ut, han kanske kommer och knackar på ditt fönst...

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards