Alla inlägg den 5 maj 2011

Av henkos - 5 maj 2011 22:01

Hej min vän :)


Vilken dag jag haft, varit och klippt mig och blev faktiskt jätte nöjd blev lite slingor också lite här och där :)

Efter det for jag till Tessa och skräpade och det blev det även på kvällen med sällskap av sirpa också, så har fått otroligt mycket gjort! Blev en tavla till min kära mormor på henne och Natalie, kanske inte världens bästa bild men den enda vi kunde hitta. Träffar ju inte henne så ofta :( Sen blev jag nästan färdig med mitt album jag gjort till en person som jag hållt på med i snart två månader till och från. Måste bara ta mod till mig och ge det sen också. Att det ska vara så svårt, inte är det väl något att bli nervös över????? :)


Imorgon åker vi till pajala och sen blir det till Finland för att hälsa på Mormor. ska bli så kul att få träffas igen och hoppas allt är bra med min lilla mormor <3


Du får ha en super bra helg men först lite bilder :)


  Tavlan jag gjorde till min Mormor :)


  


Och så här ser min nya frisyr ut, syns inte så bra och blek som satan men man har inte riktigt fått färgen tillbaks helt efter förkylningen. Rikard min kärlek hoppade med i bilden och då får man skylla sig själv då hamnar man här :)



Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards